MiniMan2016 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2018 Moinen vaivannut nyt mini cooper cabrio 2016:sta nyt heinäkuusta lähtien, ajettu 35 000. Kun vaiva iskee tuntuu kuin koko auto hajoaisi siihen paikkaan ja käy 2 pytyllä.. Aluksi auttoi kun sammutti koneen ja käynnisti uudelleen, vaiva hävisi, kunnes seuraavana päivänä palasi. Tällöin sammutus ei enää auttanut, vaan piti kutsua hinuri. Veivät valtuutettuun korjaamoon. Korjaustoimenpiteenä päivittivät softat. Eipä auttanut, vaiva palasi, tällä kertaa ajoin vika päällä korjaamolle, lukivat koodit ja ilmoitti ykköspytyn missfiren, vaihtoivat tulpan. Ei auttanut. Seuraavaksi vaihtoivat ruiskusuuttimet ja kaikki tulpat. Ei apua. Seuraavaksi vaihtui bensapumppu. Vika vaan jatkuu ja nyt palaa keltainen moottorivalo ja voimansiirto ilmoitus sekä joka käynnistyksellä pätkii... Kellään tietoa tai taitoa kertoa mikä oikein mättää? Tuo kone lienee Bemun, mikäli olen oikein ymmärtänyt, joten ei voi oikein lucastakaan syyttää... Luojan kiitos, että tuli ostettua 5v/200 000 km lisätakuu/huolenpitosopimus, kun sai 300 eurolla...
MiniMan2016 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Eikö kellään tosiaan mitään hajua? Päivityksenä sen verran, että vaihtoivat tänään puolat, ei vaikutusta. Seuraavaksi sähköjen vuoro ja siinä riittääkin työmaata...
Mini1380 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Mikä malli tarkalleen ottaen? Cooper S vai tavallinen Cooper ja ilmeisesti F-sarjan Mini kyseessä?
MiniMan2016 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Joo, tavallinen cooper, sillä 3-pyttyisellä koneella. F57 tais olla, eka mini, niin kaikki hienoidet vielä hallussa.
holkki Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Manuaali vai automaatti? onko tuo joku vikailmoitus" voimansiirto, täysi teho ei käytössä"? Onko mitään vikakoodeja tiedossa, vois vähän helpottaa...Eilenä ajelin työmatkan käyntivammaisella 3-sarjan bemarilla, jonka järkyttävän nykimisen ja käyntihäiriön syyksi paljastui DTC ja viallinen ABS kehä...eli toisin sanoen vikaa kannattaa haeskella vähän laajemmin...Tietty,jos se huolenpito soppari maksaa, niin uutta palikkaa vaan konehuoneeseen...
MiniMan2016 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2018 Automaatti. Joo, vikailmoitus tulee I-driven näytölle. Takuuseen menee. Sopparia jäljellä 2021 asti/200 000 km. Vikakoodi viittasi kuulemma ykkössylinterin missfireen. Vaihdetut osat nyt tulpat, sytytyspuolat, bensapumppu ja ruiskusuuttimet.Lisäksi päivitetty uudet softat. Mikään näistä ei auttanut.
holkki Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2018 Lisätietoa noista "Drivetrain malfunction" ongelmista löytyy NAM eli north american motoring, ameeriikan serkkujen mini-foorumi ja osio "F55/F56/F57 stock problems....
MiniMan2016 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2018 Ok. Kiitos tiedosta.
MiniMan2016 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2018 Tänään uutta tietoa auton kohtalosta. Vaimolle soittivat, että vika olisi "taas" löytynyt ja vaimon suusta kuultuna meni jokseenkin näin: "Joku sylintereihin liittyvä pultti venynyt ja ei pysty vaihtamaan, joten uusi kansi tulossa saksasta, oli yksityiskohtaisemminkin asian kertonut, mutta kuulemma niin teknistä jargonia, että meni ohi." No, taas ootellaan osaa ensi viikkoon ja katellaan josko nyt tulisi mahdollisesti kuntoon...
MiniMan2016 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2018 No nyt on mini vihdoin takaisin käytössä. Olivat onnistuneet konepeltiin tekemään lommon, pitkin hampain olivat korjanneet "hyvän tahdon eleenä". Nyt tuntuisi toimivan, tiedä sitten mitä muuta olivat vaivihkaa korjanneet. Mitään ilmoitusta työn valmistumisesta eivät tälläkään kertaa ilmoittaneet, oli itse ajettava paikan päälle kyselemään... Pesseet olivat sekä ulkoa että sisältä, pointsit siitä. Reklamaatioon vastasivat niitä ja näitä, tarjosivat 200 euron huoltokuponkia, millä en mitään tee, koska huolenpitosopimusvoimassa vuoteen 2021. Varmasti näkivät papereista, missä mennään. Parin sentin pino paperia oli kertynyt korjauksesta... BMW ilmoitti vastineessaan, ettei kuulu heille ja selvitelkää asia korjaavan tahon kanssa. Taitaa lähteä tolla asenteella ja osaamisella bemukin (530dx) kiertoon ja ostan skodan tilalle. Paha vaan, ettei kyseisessä autossa uudesta lähtien ole ollut mitään vikaa koko 5 vuoden aikana...sori OT:sta, ottaa vaan pattiin.
Turbo 69 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2018 Mikä Laakkosen Mini huolto,Herttoniemi vai joku muu?Herttoniemessä oli ainakin pari vuotta sitten asiallinen ja osaava palvelu. Tuosta pitäs jo pistää vähän reklamaatioa kyseiseen puljuun.
MiniMan2016 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2018 Autokeskus Konala. Pistetty on reklamaatioita. Näyttäisi toimivan nyt, mutta ei kovin vakuuttavalta kuullosta kone. No katellaan...
holkki Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2018 Eikö näissä Bemarin alkusarjan 3-sylinterisissä ollut kampiakselin päittäislaakeri vikoja....mutta varmaan sun Minissä jo päivitetty versio ko.laakereista....toivottavasti en muista väärin...
MiniMan2016 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2018 40 minuuttia sitten, holkki kirjoitti: Eikö näissä Bemarin alkusarjan 3-sylinterisissä ollut kampiakselin päittäislaakeri vikoja....mutta varmaan sun Minissä jo päivitetty versio ko.laakereista....toivottavasti en muista väärin... Joo ja kampiakselin pultteja irronnut, sun muuta mukavaa...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään