holkki Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2018 Joo,tarkoitus olisi harrastaa luovaa hajoita/kokoa askartelua Minin Korkeapaine bensapumpulla ,HPFP. Ameeriikan serkut on onnistuneet(joskus...) korjaamaan noita pumppuja ja haluaisin yrittää samaa joten jos sattui jäämään omasta vaihdon yhteydessä,olen valmis lunastamaan sellaisen pienellä korvauksella....tarkoitus olisi jakaa tietoa/kokemusta foorumin väelle... Puh. Nolla 400654840/Mika
holkki Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2018 UP! Niin,eikö kellään ole jäänyt HPFP vaihdon jälkeen...
Pullis Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2018 Mulla saattas olla 2011 vuosimallin HPFP varastosssa (tosin on siis N18 koneen mutta just sitä vanhempaa mallia) mutta en oo varma. Säästin sen silloin mutta en muista heitinkö siivotessa meneen. Palaan työreissusta Suomeen vasta syyskuun lopussa joten silloin saan varmuuden. Jos se mulla vielä on niin sen saat postikuluilla kyllä tutkittavaksesi.
holkki Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2018 Hieno homma! Ollaan yhteydessä,kun tulet maisemiin... Ja lisää pumppuja saa tarjota,jos nurkissa pyörii...yritän purkaa "sivistyneesti" ja tutkia, mikä siellä pettää..
Kartsahhh Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2018 minulta saat hpfp:n enskerralla kun pyörin sielläpäin!!
holkki Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2018 Hyvä juttu! Ollaan yhteyksissä...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään