Henri Stenroos Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2018 Moro. Menin hajoittamaan moottorinohjausyksikön liittimen, kun purkasin kytkimen sylinterin edestä pois. Meni niin pahasti, että ei pysty korjaan eikä oikein juottamaankaan ehjäksi. Maailmalta noita saisi suht edullisesti, mutta voiko vaihtaa yks yhteen? Monesti mukana tulee avaimet, virtalukko, jo joku sysytys boxi + muuta sälää. Osaako joku sanoa, täytyykö vaihtaa nou muutkin kilkkeet?
Igor Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2018 Mun käsittääkseni ajonesto on naitettu nimenomaan ecuun, joten eiköhän siinä mene kaikki noi vaihtoon. Ja pitäis olla vaihtokelpoinen toisesta R50 Cooperista. Ehkä jopa R50 Onesta, mutta silloin katoaa jokunen hevosvoima.
Henri Stenroos Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2018 Kiitti. Tätä mä just pelkäsin .
next Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2018 Onko oikeasti niin rikki ettei voi korjata toisen ecun osilla?
Henri Stenroos Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 2019 Nostetaans aihe taas framille. Eli hommasin englannista nyt uuden ecu:n, jonka mukana tuli ajonesto boxi ja virtalukko. Nämä kaikki siis käytettyjä. Vaihdoin kaikki vanhojen tilalle, mutta startatessa ei tapahdu mitään. Virrat kyllä menee päälle, mutta muuta ei tapahdu. Mielestäni startin solenoidi ei edes naksahda startatessa avaimella. Olisiko jollain vinkkejä miten lähtis etenee? Startin sulakkeita olen koittanut katella, mutta kunnossa näyttävät olevan. Täytysköhän Ajotietokone jotenkin nollalla, tai naittaa uuteen ecuun?
MikaJ Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 2019 Diagnostiikkalaite kiinni ja katsoo mistä kiukuttelee, aika turha lähteä arvailemaan. Sieltä sitten näkee onko ajonesto pois päältä ja meneekö starttipyyntö mihinkään eteenpäin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään