Jump to content

minissä vedot hukassa

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mistähän johtuu kun polkasee kaasun pohjaan niin röpöttää ja putken päästä tulee mustaa savua, kun ajaa pintakaasulla pelaa hienosti, mutta kun polkasee niin ei oikein ota kierroksia, ryypyn kun vetää niin ottaa kierroksia kulkee niin kuin kuuluu. Suutinta kun laskee menee reilusti rikkaalle että polttaa tulpan. Kone on remontoitu reilu vuosi sitten.

Kirjoitettu

Voihan tuossa olla ennakkokin pielessä.

Kokeile kuis käy kun otat alipaineletkun irti kaasarista tai jakajasta. Jos paranee niin käännä virranjakajaa pari mm vastapäivään. Jos meni huonommaksi niin myötäpäivään.

Merkkaa lähtötilanne jottet hukkaa alkuperäistä ennakkoa.

/kimi

Kirjoitettu

Ettei sitten ole rempan yhteydessä menny nokka-akselin ajoitus pieleen?

Kirjoitettu
7 tuntia sitten, Turbo 69 kirjoitti:

Ettei sitten ole rempan yhteydessä menny nokka-akselin ajoitus pieleen?

No mites se sitten käy tyhjäkäyntiä hyvin ja ryyppy päällä vetää kunnolla. Jos ajelee 1/3 osa kaasulla ei huomaa käynnissämitään vikaa.

Kirjoitettu
12 tuntia sitten, Kimi kirjoitti:

Voihan tuossa olla ennakkokin pielessä.

Kokeile kuis käy kun otat alipaineletkun irti kaasarista tai jakajasta. Jos paranee niin käännä virranjakajaa pari mm vastapäivään. Jos meni huonommaksi niin myötäpäivään.

Merkkaa lähtötilanne jottet hukkaa alkuperäistä ennakkoa.

/kimi

Ennakkookin on käännelty melkopaljon.

Kirjoitettu

Mulla oli vähän samalaisia ongelmia kun luisti ei liikkunut kunnolla vaan jäi jumiin. Alakierroksilla pelas kyllä mutta tosi rikkaalla kävi. Sillä sitte kaikki säädöt tehty. Kun luisti alkoi liikkumaan normaalisti, tais ennakkoa joutua vielä säätään ja kärki väliä kasvatin niin alkoi vasta sitten toimimaan.

Sielä kaasarissa on se tappi millä sai helposti testattua liikkuuko luisti alhaalla kunnolla. Ite sormilla nostelin luistia kun oli ilmansuodatin irti niin sai ylös asti kokeiltua. Sitte jos otat sen öljykorkin kaasarista auki ja painat sormella niin huomaa kyllä jos on jääny kanittaan.

Alipaineletku irti kaasarista ja kun imaset niin liikkuuko virranjakajassa mitään?

Kirjoitettu
15 tuntia sitten, minorv8 kirjoitti:

Jos vetää ryyppy päällä hyvin niin on liian paksu neula = liian laihalla. SU on hyvä ja simppeli värkki. Ei siitä kantsi luopua.

No niin minäkin tuo tulkitsen, mutta kun laitoin ohuemman niin eipä pelannut. Kuhan tässä kerkeen niin tutkin vielä. Musta savu nytkin vähän ihmetyttää.

Kirjoitettu
23 minuuttia sitten, FD100L kirjoitti:

Minkä kokoinen kone, mikä SU ja onko ihan vakio?

1000 kone hs4 vakio varmaan... en tiedä tarkkaan mitä on sisällä. Teetin remontin jokuaika sitten. Peltisarjan laitoin.

Kirjoitettu

Kumpi bensapumppu,sähkö vai vakio?Onko bensa linja tankilta kunnossa?Jos ongelma onkin siinä,ettei anna tarpeeksi bensaa tankilta.

Kirjoitettu

Mulla kun oli sytytys pielessä puski mustaa savua jonnii verran.

Kirjoitettu
On ‎24‎.‎7‎.‎2018 at 20.22, puntti10 kirjoitti:

No niin nyt laitoin hoikimman neulan minkä löysin malli on ABD. Luistin kyllä nousee. Pikkasen kun laitoin ryyppyä päälle niin sain minin kulkemaan hurjat 120km/h.

Ei vakio tonninen Mini kulje lujempaa kuin 120 km/h.

Tietysti pitäis mennä ilman ryyppyä

Kirjoitettu

Voi vitalis, mitähän mun tonniseen tehty, kulkee jo pintakaasulla 120 km/h 😄

Mutta asiaan, voiko olla roska/kosteus tms kaasarissa/bensan seassa? Mulla nimittäin teki eilen hetkellisesti saman, ei nostanut kierroksia kuin ryyppy päällä. Tänä kesänä olen ajanut minillä vain pari kertaa, hetken rykimisen jälkeen toimi taas normaalisti = jotakin töfnää lienee oli hetkellisesti kaasarissa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...