karvalakki Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2018 Moi, Ostin Motonetistä paineilmalla venturi-periaatteella toimivan jarrunesteenvaihtovekottimen. On kyllä näppärä laite, ei tarvitse enää olla jarrupolkimen pumppaajaa vaan yksin hoituu nesteen vaihto. Muihin kolmeen autoon vaihtui nesteet heittämällä, mutta pisti silmään että Minin vaihto-ohje eroaa hitusen bemareiden ohjeesta. Minin ohjeessa etujarrujen kohdalla kannustetaan polkemaan 12 kertaa jarrua ja pitämään poljin pohjassa vaihtovekottimen puskiessa nesteet läpi järjestelmästä. Bemareiden ohjeessa vain annetaan vaihtokoneen vaihtaa nesteet ilman mitään poljintempppuja. Mikähän tuossa polkemisessa on ideana? https://www.newtis.info/tisv2/a/en/r50-cooper-hat_200202/repair-manuals/00-maintenance-general-note/00-00-maintenance/E4alB9d
Taky Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2018 Kysessä on erilaite/periaate jos nyt oikein ymmärsin, Minin ohjeessa järjestelmä paineistetaan, imuvaihtajalla taas neste imetään. Motonetin imuvaihtajalla - https://www.motonet.fi/fi/tuote/751000/MTX-Automotive-Jarrujen-ilmauslaitejarrunesteen-vaihtotyokalu - olen R50 ja muidenkin autojen jarrut menestyksellisesti vaihtanut.
karvalakki Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2018 Juuri tuollainen on omakin laitteeni ja hyvin vaihtui nesteet kaikista autoista. Olen tullut siihen tulokseen että tuo polkimen painelu on tarpeen vain jos koko järjestelmä/pääsylinteri on päässyt tyhjentymään.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään