Taky Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2018 Löytyykö ohjetta tai muuten infoa mitä lasikattoluukun huollossa tzekataan tai voidellaan ja millä?
karvalakki Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2018 En ole ikinä kuullutkaan että lasikattoja/kattoluukkua olisi ikinä missään huollossa huollettu vaikka niitä aika monessa BMW:ssä on ollutkin.
holkki Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2018 Itse olen omaa panoraama-luukkujen tiivisteitä voidellut silikonipuikolla ja mekaniikkaa kevyesti sprayvaseliinilla.Näissä R56 on tyyppivikana liian tiukka sovitus,päivän auringon paisteessa seistynä ei tahdo jaksaa avata,joutuu kevyesti avittamaan takareunasta kädellä....Ameriikan voorumista löytyy paljon tarinaa...
karvalakki Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2018 Niin, kyllä itsekin olen niitä voidellut, kuten muitakin tiivisteitä, mutta missään huolto-ohjelmassa en ole tuohon törmännyt. Se BMW:n oma gummipflege on tuohon hyvää tököttiä.
karvalakki Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2018 Sen olen oppinut kantapään kautta, että talvella noita ei kannata aukoa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään