jn Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2008 Viime kesänä kun koekäytin moottorii niin vaikutti olevan tasapainossa (kylläkin ensiöveto kärähti) . Mopo karannu käsist talven aikana ja nyt olis vain kampiakseli (+.20") koskematta. Kestääkö alkuperäinen 12G1505A-82 kampiakseli 140hv/200nm jota epäilen moottorin kehittävän kunhan saan täräytettyy käyntiin ja säädettyy ??? Moottori olis kasausta vaille valmis ja en haluis katkaista kampiakselii jos on huono. Kierrokset on tarkoitus pitää alle 6k... T: Remmiahdettu -67 avomini ::) .
minorv8 Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2008 Mulla on omassa MED tekeleitä oleva A+ akseli. Hiottu 010 alikokoon, tasapainoitettu ja "wedged" ja nitrattu. Muistaakseni ei muuta ihmeellistä. Tolla oon ajanut yli 50 t km ahdettuna eikä ole toistaiseksi mitään murheita ollut. Jos veikata pitäisi niin pitämällä kierrokset aisoissa vakioakselin pitäisi normaalia käyttöä kestää. Eipä sulla katukäytössä koko aikaa siitä koneesta tommoisia tehoja tule. Mutta en mä yleensäkään harrasta veikkausta :)
jn Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2008 ok. Taidanpa sit pistää koneen kasaan ja jos vielä ehjä kesän jälkeen niin katsotaan ensi talvena niitten kierrosten perään.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään