Taky Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2018 R50:sen jarrupoljin erikoinen, minusta siis - normaalia vain ei? Tähän saakka ajossa olleisiin autoihin verrattuna poljin painuu havaittavan paljon, 3-4 cm syvemmälle kuin perstuntuma antaisi olettaa, jarrut toimii normaalisti - mielestäni tehostus myös, siis jarrut pitää ja ei ole "kumimainen = ilmaa systeemissä" tms. Autoon on vaihdettu ennen ostoa ympäriinsä jarrulevyt + palat. Onko Minin jarrut / jarrupojin lähinnä tuollainen vain onko jossain vikaa? Jos niin missä se feilu voisi olla?
Igor Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2018 Minusta R53:n poljintuntuma on hieman erikoinen, jopa huono. Omassa on ollut erilaisia jarrupaloja ja -nesteitä, eikä tuntuma ole niillä muuttunut mihinkään. Jarrutehossa ja lämmönkestossa on kyllä ollut eroja. Paras keino tuntuman parantamiseen on kuulemma jarrupääsylinterin vaihtaminen (esim. Z4M:stä). Etujarrustauloiden vaihtaminen nelimäntäisiksi saattaa auttaa myös. Mutta ei polkimen kyllä noin syvälle pitäisi mennä. Lähtisin ensimmäisenä ilmaamaan jarrut uusiksi.
Taky Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2018 54 minuuttia sitten, Igor kirjoitti: Mutta ei polkimen kyllä noin syvälle pitäisi mennä. Lähtisin ensimmäisenä ilmaamaan jarrut uusiksi. Juu se pitäneen tehdä, vaikka poljin ei kyllä tunnu yhtään kumimaiselta joka joskus ollut indikaattori ilman olosta järjestelmässä. ABS yksikkö on jossain vaiheessa vaihdettu kertoili myyjä.
Igor Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2018 ABS-yksikön ilmaus vaatii oikeanlaisen vikakoodinlukijan/huoltosoftan. Mutta luulisi että se on tehty kun yksikkö on vaihdettu.
Taky Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2018 Juu näin Paradice cars kertoili myös, auto tullut sitä kautta.
Taky Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2018 Jarru ilmattu "imurilla" eikä havaittavaa vaikutusta, ehkä poljintuntuma on vain sellainen. Jälkeenpäin tuli mieleen että olisiko ilman pitänyt tehdä pyörät maassa? Siis paineerajoitinventiili estää takapään kunnollisen ilmaantumisen? III-Golf oli aikoinaan kapistus jossa näin piti tehdä. ABS:stä - pitääkö tai tekeekö se niin että kun jarruttaa ja luistoa on, niin ABS rutisee ja samalla poljin painuu hiljalleen alaspäin auton pysähtyessä?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään