Taky Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2017 Tuli hankittua Mini One 2001, R50 talliin. Kaikki on toistaiseksi ok, toki ulkolämpötilamittari näyttää tasa 50 kokoajan, mutta jatkon kannalta, niin milläs kohtuu hintaisella testerillä, diagnostiikka apparaatilla pääsee Minin vika tms koodeja lukemaan, kuittaamaan jne?
Igor Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2017 Jos ECUn vikakoodien lukeminen riittää, niin tällä pärjää: https://www.mmyynti.com/tuote/elm-327-miniobdii-vikakoodinlukija-bluetooth/ Halvemmallakin noita saa kiinasta/ebaystä, mutta toi nyt ainakin toimii, eikä tarvi odottaa viikkoja. Verkkokaupan Fujitech-merkkinen lukija ei toiminut meikäläisen R53:ssa. Vikakoodinlukijoista oli tuossa toinenkin keskustelu juuri menossa, mutta siellä kaivattiin vähän enemmän toiminnallisuuksia:
Taky Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2017 22 minuuttia sitten, Igor kirjoitti: Noita ELM johdannaisia onkin laatikossa ...., mutta niiden rajoitus yleensä on juur vain lukeminen, haussa joku jolla voisi myös tarvittaessa kuitata errorit pois.
Igor Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2017 Tolla linkkaamallani lukijalla saa ainakin mun kärrystä myös kuitattua ne koodit. Tokihan ne vikakoodit ilmestyy melkein heti uudelleen jos itse vikaa ei ole korjattu... :)
TuplaPete Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2017 Meikäläisellä sitten taas tällainen laite. Sillä pystyy lukemaan, kuittaamaan sekä tekemään dashboardin haluamillaan näytöillä Etc. http://www.obdlink.com/lxbt/Lähetetty minun F8331 laitteesta Tapatalkilla
Igor Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2017 2 hours ago, TuplaPete said: Meikäläisellä sitten taas tällainen laite. Sillä pystyy lukemaan, kuittaamaan sekä tekemään dashboardin haluamillaan näytöillä Etc.http://www.obdlink.com/lxbt/ Lähetetty minun F8331 laitteesta Tapatalkilla Dashboardeja pystyy tekemään myös noilla halvemmilla OBD2-lukijoilla. Torque-niminen softa on siihen aika hyvä. Mutta toi sun linkkaama on toki siinä hommassa nopeutensa vuoksi parempi.
TuplaPete Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2017 On 13.12.2017 at 13.06, Igor kirjoitti: Dashboardeja pystyy tekemään myös noilla halvemmilla OBD2-lukijoilla. Torque-niminen softa on siihen aika hyvä. Mutta toi sun linkkaama on toki siinä hommassa nopeutensa vuoksi parempi. Oon ollu ite ihan tyytyväinen tohon. Saanu tarpeen vaatiessa kuitattua vikakoodit ja seurattua jotain tarvitsemia reaaliaikaisia tietoja. Siinä tuli mukana oma appsi kännykkään, mutta myös tota torgueta vissiinkin voi käyttää sillä jos muistan oikeen kun joskus kokeilin Kokemuksia muista laitteista ei ole
Taky Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2017 1 tunti sitten, TuplaPete kirjoitti: Saanu tarpeen vaatiessa kuitattua vikakoodit ja seurattua jotain tarvitsemia reaaliaikaisia tietoja. Siinä tuli mukana oma appsi kännykkään, mutta myös tota torgueta vissiinkin voi käyttää sillä jos muistan oikeen kun joskus kokeilin Torque olemassa jo ennestään, mutta ei ole tullut tutkailtua sen kykyä hallita erroreita. Softa taitaakin olla se pointti, ei niinkään OBD adapteri?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään