pappayh Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2017 Ajattelin avata oman projektin missä saa kysyttyä kaiken näkööstä ku oma kapasiteetti ei välillä piisaa millään edes itsestään selviin ongelmiin. Rojekti alkanu jo ajat sitte osien hommaamisella ja pisteosien kunnostamisella. Nyt kuitenkin korin sai oikein grilliin roikkumaan lämpöiseen talliin niin ehkä tämä tästä etenee pikkuhiljaa. Jo ajat sitte allegron 1275 kone meni purkuun ja käsittelyyn ja pikkuhiljaa kasaaminen alkaisi. Koneistuksia vielä vaatii ja jotain osia täytyy siihenki hommata vielä. 1380 poraus on tulos. Semmonen auto olis tarkotus tehdä millä on mukava käydä radallaki joskus niin koneen kun alustanki suhteen. Entisöintiin ei kärsivällisyys riitä ja ei oo haluakaan että kai siitä sitte oman näköinen toivottavasti valmistuu joskus. Aikataulupaineita ei ainakaan vielä oo olemas mutta kai niitäki ehtii kertyä. Siinä jotain alustusta. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
KariB Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2017 Lainaa Nimenomaan tee itsellesi,äläkä kellekään tarkastajille,joten voit sanoa tällaisen itse halusin,onnea ja mielenvirkeyttä rakenteluun.TV.KB Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini1380 Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2017 Vuosimalli tuottaa oman tuskansa virinokan valinnan suhteen että saat päästöt asettumaan vaaditulle tasolle. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
pappayh Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2017 4 tuntia sitten, Mini1380 kirjoitti: Vuosimalli tuottaa oman tuskansa virinokan valinnan suhteen että saat päästöt asettumaan vaaditulle tasolle. 649 nokka on tulos. Toivon sähköisen sytkän säädöillä ja kaasarilla saavuttavan tarpeelliset päästöt leimaa varten. Kova halu olis laittaa täysin elektroninen/ohjelmoitava sytkä. Ja tietenki kun moottori on kunnos niin eiköhän sen päästöihin saa. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Turbo 69 Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2017 Kaverilla -86 mallinen,kevyesti viritetty ja kärjettömällä.Joka kerta katsastukseen joutuu tekemään "pientä" säätöä.Tosin,-86:ssa taitaa olla jo tiukemmat rajat. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini1380 Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2017 Veikkaan että 649 ei mene läpi päästöistä, jäännöshappea tulee liikaa. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
cabrio Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2017 Just now, Mini1380 kirjoitti: Veikkaan että 649 ei mene läpi päästöistä, jäännöshappea tulee liikaa. Sano nyt vaan suoraan että ei toivoa... Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini1380 Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2017 No mulla luki viestissä aluks että väitän että.... mutten halunnut vaikuttaa liian jyrkältä. eli ei se kyllä tule päästöistä lävitse menemään. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
pappayh Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2017 (muokattu) 24 minuuttia sitten, cabrio kirjoitti: Sano nyt vaan suoraan että ei toivoa... 19 minuuttia sitten, Mini1380 kirjoitti: No mulla luki viestissä aluks että väitän että.... mutten halunnut vaikuttaa liian jyrkältä. eli ei se kyllä tule päästöistä lävitse menemään. Löytyykö testi tuloksia? Jääkö paljostaki kiinni? Ja saa suoraan sanoa :) en ota nokkiin. Muokattu: 30. Marraskuuta, 2017, käyttäjä: pappayh Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
pappayh Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2017 Alko vastauksia tulemaan ja kiitos niistä. Onko virranjakamattomasta sytkästä kokemuksia kellää? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
koirankoppi Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2017 Hommaat jostain vuotta tai enemmän vanhemman paperit ;) Näinkin olen kuullut tehtävän. Ei mittailla päästöjä Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
KariB Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2017 Rallipuolen kavereilta kannattaa kysellä sekä Jenkkiauto harrastajilta,pitäisi löytyä konstit,esim jäänesto MASINOL niukkaan määrään bensaan,kukkia lentää pakoputkesta,ei tarvetta edellä mainuttuihin konsteihin. Historic rallipuolella yleinen ongelma,no probleem,monia konstia,kysely kannattaa. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
pappayh Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2017 Täytyy nyt tarkkaan miettiä mitä teen tämän kopan kans... Kyllä tuo homma käsistä taas lähtöö... no nyt on tulos sähköisenä vesipumppu ja flekti omalla ohjainyksiköllä eli kai se sytkäki pitää sitte laittaa ihan full automatic moodilla :) siihenki sain jo jotain tietoa ainakin myyjän suunnalta. Ei tuu turhia vastuksia sitte. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
pappayh Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2017 Kestääkö korista vetää rälläkällä suoraan kantit ja vesikourut pois vai alkaako heti pelti vääntyä? Jonku verran lämpöä siinäki ilmaantuu. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
mikke Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2017 Käyttää 0,5 mm laikkaa niin ei kerkiä pelti lämmetä, mulla oli eka mini siloteltu katonreunat ja kaikki muutkin vedetty sileäksi. En tiedä tarkalleen kuinka toteutettu edellisten omistajien toimesta mutta aika nopeasti katonreunat oli kauhean näköiset. Ihan täynnä halkeamia että kannattaa selvittää tarkkaan kuinka tollanen tehdään niin että kestää ajossa. Pattisalvaa ei ainakaan kannata paljoa käyttää. Itse vaihdoin lopuksi toisen katon. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Turbo 69 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2017 Minä otin aikoinaan kantit pois 10 cm kerrallaan ja hitsaus.Kattoon laitoi ohutta putkea sauman taakse.Ei tullut yhtään halkeamaa.Nyky versiossa jätin kourut sivuille,ei tule vesi niin helposti sisään. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini1380 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2017 Mielestäni parhaan näköinen tulee kun poistaa vaan pystylistat/pokkaukset ja jättää vesikourun paikoilleen. Puskurin lippojen poisto ja takapään pyöristys on kanssa ihan kiva. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
mikke Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2017 Ne on niitä jokaisen omia ulkonäkö mieltymyksiä. Sheivattu katto on ihan hieno. Terveysvaikutuksiakin kyllä oli, marlboro sammui aika nopeasti kun sateella avasi ikkunan ja vähän käänsi rattia ajossa tuli litra vettä syliin? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
pappayh Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2017 Tuo vesielementti kävi ittelläkin mieles että kuinkahan sisälle asti tulee. Taidanpa jättää ne kourut katolle mutta muut saa lähtiä. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Turbo 69 Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2017 Tosin omassani vesi ei tullu ajaessa sisään,vaan jos oli pitkään sateessa parkissa.Tiivisteet kunnossa,ei ajaessa vuotoja.Parin päivän parkki reilussa sateessa,jo tuli vettä sisään.Viimeisempään versioon otin edestä ja takaa kourut pois,aattelin vaan ilman virtausta ajossa.... Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
koirankoppi Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2018 Raportoi Jaa Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2018 Pystylistat on helppo poistaa. Ite hitsailin reilut 30v sitten takapuolelta umpisaumalla kiinni ennen hiomista. Etu ikkunan karmi pätkä kerrallaan auki ja umpisaumalla kiinni, on niin tukeva kohta ettei helposti vetele. Tinasin vielä päältä Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
pappayh Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2018 1. Onko kukaan laittanu keskeltä imevää öljyputkia lootaan? Että saako sen paikalleen vaikka loota kasas vai pitääkö odottaa kasausta kunnes putki tuloo? 2. Entäs loiskelevy lootaan. Onko vaan porailtu reikä lootaan ja kierteet siihen vai kuinka? 3. Onko mahdollista että takatukivarsista olis poistunu jossain vaihees rasvaputki että olis ihan rautaa läpiasti? Vaikuttaa toises tukivarres niin pirun jämäkältä se tukivarren sisälmys. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Turbo 69 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2018 Raportoi Jaa Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2018 1:Voi kasata melkein valmiiksi,ryhmäpyörästö pitää vaan jättää laittamatta.Vaatii saman tilan,kuin normaalikin putki. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
minorv8 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2018 Raportoi Jaa Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2018 2: Tässä yksi versio aiheesta: http://www.minifreunde.at/harry/links/oilpressure.htm 3: Epäilen vahvasti että olis yhtä puuta. Hämärä mielikuva että ihan vanhoissa olis ollut jopa metallinen rasvaputki. Nykyisissä korjaussarjoissa on muovinen. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini1380 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2018 Raportoi Jaa Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2018 Vanhemmat oli metalli putkella. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään