ZepeteuZ Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2017 Mistähän löytäisi 3/8" teräsputkea uusien putkilinjojen aihioksi? Specmalta kävin kysymässä ja he sanoivat putken olevan ed.main.tuumakokoa ja heillä vain millisiä. Päät he kyllä pystyisivät prässäämään,taivuttamisen suorittaisin itse,mitä myös suosittelivat. Kävin Tampereen muissakin hydrauliliikkeissä ja kenelläkään ei tuumakokoa ole.Minisparesin valikoimissa on ollut uudet putket valmiiksi taivutettuina,tosin nyt out of stock.
Mini1380 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2017 Terve, Selvittelin asiaa firmasta ketä toimittaa hydrauliikkaosat meille niin 3/8" putkea olisi saatavana 0,049" ja 0,065" seinämällä haponkestävänä ja toimitetaan 6m pätkänä, toimitusaika n,1,5 vko.
ZepeteuZ Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2017 Kiitos!Pituutta on harmillisesti 3600 mm eli joutuu ottamaan kaksi kankea. Selvittelen yhden väylän ja palaan asiaan jos tulee vesiperä.
Mini1380 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2017 Tampereella paikallisen Parker storen pitäisi pystyä putkea toimittamaan jos halua löytyy, Parkerin Saksan varastossa on ko.putkea.
ZepeteuZ Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2017 Kovasti kiitollinen olen vinkistä tästä!
Stefa Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2018 Mulla on yhdet vanhat hydronputket tallessa jos on tarvetta niin laittakaa yv, espoossa.
ZepeteuZ Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2018 On 8.4.2018 at 22.47, Stefa kirjoitti: Mulla on yhdet vanhat hydronputket tallessa jos on tarvetta niin laittakaa yv, espoossa. Kiitos mutta itse en tarvitse enää,sain hommattua jo.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään