Igor Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2017 Mitään eroa en huomannut kaksoismassavauhtipyörän vaihtuessa singleksi (tuo Valeon paketti). Tai on se kevyempi operoida kuin orkkis, eli mukavampi ruuhkassa/kaupunkiliikenteessä. Valeossahan se värinää poistava komponentti on kytkinlevyssä eikä vauhtipyörässä. Orkkiksessa toisinpäin. Makuasia. Mikään kisa-/tuuninkikytkin toi Valeon setti ei siis ole, ei kestä juurikaan enempää vääntöä kuin vakiokytkin. R53:een ei onneksi saa vääntöä ellei siihen laita turboa, joten Valeolla pärjää isommillakin tehoilla. :)
holkki Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2017 Hmmm...okei, olen aina olettanut ,jotta kytkinlevyn jousien tarkoitus on pehmentää kytkimen tarttumista vauhtipyörän pintaan(vrt. Kiinteä sintteripala levy) ja vauhtipyörän massan tasaavan käynnin(vrt esim. kevennetty alu-vauhtis).Ja kaksoismassavauhtipyörän olevan erityisen hyvä vaimentamaan värinöitä tyhjäkäynti kierroksilla "kelluvan" rakenteen ansiosta.Mutta oppia ikä kaikki,kiitos!
Mini1380 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2017 Yhdessä FB ryhmässä on myynnissä uusi alkuperäinen R56 S:n kaksoismassavauhtipyörä 270£.
johnny Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2017 elieli.. jos ajelee umpiraudalla niin joutuu ehkä joskus vaihtamaan kampuran hihnapyörän, maksaa jonkun kympin? jos taas haluat pitää sen ehjänä, käytät kaksoismassaa ja vaihtelet sitä sopivin väliajoin. ; )
holkki Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2017 Noo, R56 kampuran etupään "vibration damper" 11237638551 hinta n.250 euroa....
Mini1380 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2017 Siitä voi lueskella hiukan aiheesta. Kone siinä ei juurikaan rasitu lisää mutta laatikko saattaa hiukan lisää rasittua jos tykkää ajella liian alhaisilla kierroksilla.https://www.kytkinkauppa.fi/page/6/tietoa-vauhtipyoristahttp://www.kytkinkauppa.fi/files/ASENNUSOHJEET/LuK_Technical_Brochure_DMF_130612_FIN.pdf
Mini1380 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2017 http://www.tuningstudio.fi/kaksoismassavauhtipyora
holkki Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2017 Ihan asiallista faktaa vauhtipyöristä...
johnny Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2017 kaksoismassan hyvät puolet taitavat jäädä pelkästään sinne jonnekkin teorian asteelle ja paperille.. huonot taas tulevatkin sitten tutuiksi käytännössä. (vitutus nyt lähinnä ja tietysti isot kustannukset) tää on jotenkin huvittavaa miksi puolustella tuollaisen häkkyrän ominaisuuksia joka ei kestä edes sataatuhatta? Igor 1
Igor Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2017 On 26/10/2017 at 18:57, johnny said: elieli.. jos ajelee umpiraudalla niin joutuu ehkä joskus vaihtamaan kampuran hihnapyörän, maksaa jonkun kympin? jos taas haluat pitää sen ehjänä, käytät kaksoismassaa ja vaihtelet sitä sopivin väliajoin. ; ) Se vaimennettu hihnapyörä hajoilee ainakin R53:ssa ihan omia aikojaan vaikka olis kaksoismassavauhtipyöräkin. Mutta ainahan voi laittaa molempiin päihin umpinaisen limpun. ;)
holkki Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2017 Taitaa olla R53 hieman "runsaammin" tuota hihna-kuormaa verrokkina R56 MCS, Ne syö hihnojakin kuin metrilakua...
johnny Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2017 9 tuntia sitten, Igor kirjoitti: Se vaimennettu hihnapyörä hajoilee ainakin R53:ssa ihan omia aikojaan vaikka olis kaksoismassavauhtipyöräkin. Mutta ainahan voi laittaa molempiin päihin umpinaisen limpun. ;) aijaa eli turhia värkkejä molemmat : P ja älä sinä holkki aloita taas niistä hihnoista.. x)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään