minorv8 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2018 Mulla ei ole ollut koskaan tota klemmaria eikä ole ollut sen kanssa murheita. Letkuliitoksia on kyllä paukautellut auki, meinaa tulla pas*at lahkeeseen kun letku lähtee kilon paineilla kiitämään...
Turbo 69 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 OVielä kerran piti painekello sovittaa uudelleen,kolmas kerta toden sanoo.Entäs,kuka turbo mies tietää kaasuvivun luona olevan katkaisijan tarkoituksen?
claymad Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 vivusta ei tietoa mutta tuleeko sulla joku lämpösuoja vielä turbon ja kaasarin väliin? voipi auttaa kuumana käynnistämistä. Vai meinaatko laittaa turbolle hupun?
Turbo 69 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 Se lämpö-eriste tulee,totta kai.
claymad Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 näin vähän ajattelinkin :)
minorv8 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 Ei hajuakaan, ei tietääkseni kuulu turbon kaasariin. Villi veikkaus että jonkin sortin alipainelinjan tai saastehässäkän katkaisija ? Onko jotain sun omia viritelmiä ?
Turbo 69 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2018 Oma viritelmä,varmistaa hukkaportin toiminnan.
Turbo 69 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2018 Miulla on paineensäätöventtiilin jälkeen vaan tavallinen solenoidi,kaasun kun päästää pois,tuo katkaisija sulkee sen ja hukkaportti aukeaa varmasti.
Turbo 69 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2018 Lämpökilpi mallia TSI.?.Alumiinia.
Turbo 69 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2018 Toiselta puolelta näyttää tältä.
Turbo 69 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2018 Laitan tämän koneen vakiovetareilla.Koneen takapuolella pitäs olla kaikki kohdallaan.Ens viikolla tiputan sen pesäänsä.
Turbo 69 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2018 Sinne pötkähti,kuka uskoi,että mahtui downpipe ja vetarit paikallaan?Pikkasen oli hankalampi,joutui käyttämään lisäksi tunkkia apuna.Entisen systeemin laitoin ilman downpipeä ja imusarjaa.Nyt vei tunnin enemmän aikaa,taukoineen.
Turbo 69 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2018 Unohdin eilen:painekellokin mahtui,näyttää ahtaalta,mutta välissä on sentti äänieristettä.
Turbo 69 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2018 Edistystä,öljynpaineet koneeseen ilman vuotoja!Sen verran neljän vuoden seisotus vaikutti,että joutui laittamaan siemen öljyt,ennenkuin pumppu heräsi.
Turbo 69 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2018 Ei oo aina helppoo,yötä myöten joutuu harrastamaan ?.Vuorotyö. Montakohan kertaa kone pitäs sovittaa,että kaikki menis putkeen.Nyt sovitin kaks,ei riittäny,vielä piti tehdä muutoksia.Ei menny yhellä perkeleellä,onneksi vaimo ei ollu kuuntelemassa,miten "rentouttavaa" harrastaminen on! Tuo Minin alkuperäinen vaijerin lähtöhän se suurimmat ongelmat aiheutti,joutui vielä tuon imuputken säveltämään uusiksi. Tilaa ei ole vieläkään liikaa,vaikka on pienempi turbo.Lisäksi siirsin koneen alkuperäiselle paikalleen,edellinen versio oli sentin edempänä.Siitä ei sit ne vetarit tykänny.
minorv8 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2018 Mä olen omassani siirtänyt pikkuisen vaijerin paikkaa mutta ahdas se on silti. Mulla on kanssa kone puoli tuumaa edempänä mutta ei vetarit ole valittaneet.
claymad Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2018 Ite oon kanssa siirtänyt vaijerin lähtöä, mutta siitä johtuen joudun myös lyhentämään kaasupolkimen tankoa, jolloin kaasupoljin ei ole hyvä koska matka kasvoi... Samalla myös pidensin poikittaista akselia siten että tulee lähemmäs reunaa.
Turbo 69 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2018 Miulla oli mustassa vaijerin lähtö siirretty ylemmäs,eli polkimen vartta pidennetty.Siinä oli hyvin tilaa. Nuo Bemarin nivelet on painavammat,sen takia ei tykänneet vinoudesta.
Turbo 69 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2018 Jes!!Koneesta savut otettu!?.Tekemistä vielä vähän on,tulee tosin viikon tauko,lähdetään Italiaan.Antaa teitten kuivua.Tavoite olis Mobiliaan,tullaan joka tapauksessa,Coupella vaikka.?. claymad 1
Turbo 69 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2018 Per...e! Olis pitäny sittenkin vaihtaa se Verto mallin kytkin vauhtipyörineen.Työsylinteri jäi liian lähelle downpipeä,ei auttanu banjo mallisen letkun vaihtokaan.Paikallaan käyttäessä kuumeni niin pahasti,että poljin muuttui kivikovaksi,on lämpö-eristekin välissä.
Turbo 69 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2018 Tosiaan,taitaa jäädä Mobiliaan tuleminen väliin tällä,pitäs keretä ajamaan enemmän vielä testiä,nyt ei enää aika riitä,työt sotkee.Hyvin kyllä muuten tuntui pelittävän. On siinä vielä pari muutakin murhetta,esim:mystinen öljyvuoto.
koirankoppi Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2018 Onpa tuo keula sentään huoltoystävällinen Täytyy vaan hattua nostaa hiljaisesti. Ei kyllä tulisi mieleenkään alkaa moiseen vääntämisen, menis kyllä vahvasti työn puolelle. Hatunnosto vielä korkeammalle siitä, että herran tekeleillä vielä ihan oikeasti ajetaan ja useimmiten aika kauas
Kimi Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2018 Eikö se riitä että vaihdat verton kytkimen varren ja siirrät sylkän. Liikerataa tulee lisää, mutta raskaampi poljin. Toinen vaihtoehto on lyhentää sitä sylinteriin menevää tappia ja teet adapterin jolla saat sylinteriä siirrrettyä vaikka 5cm lähmmäs vartta. Jos muuttuu kovaksi poljin niin on jotain pielessä. Laajenevan nesteen pitäis nousta takas säiliöön. /kimi
minorv8 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2018 Niinhän sen pitäisi... Mulla oli omassa turbossa jarruputki joka meni turhan läheltä ahdinta. Muutaman kilsan ajon jälkeen veti etujarrun pikkuhiljaa lukkoon. Ilmaruuvia raottamalla sai paineet pois ja matkan jatkumaan. Homma korjaantui laittamalla lämpöeristeen jarruputken ja ahtimen välille.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään