ville.sankari Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2007 Taas olisi neuvot tarpeen... tonninen mk 2 austin. Tekniikka täysin vakio, kaikki syttyosat uudet, kipinä parempi kuin uudessa voorttissa.. Mutta.. Kone hörähtää käyntiin alle sekunnin startista, ja sammuu noin 5 sekunnin päästä. kaasua ei kestää antaa lainkaan, sammuu heti. joskus jää käymään jopa pariksi minuutiksi.. Kaasuttimen olen purkanut ja puhdistanut, alkuperäinen tankki/pumppu on nyt korvattu muovitankki/tarvikepumppu viritelmällä joka roikkuu tallin seinässä.. Bensaa tulee pumpulta kyllä, mutta jotekin tuntuu että saannista vika olisi kiinni.. Kohon neula tuntui jotenkin takkuavan kiinni asentoon purkaessa, mutta luulisi sen tuolla pumpulla väkisinkin aukeavan.. Muuten kaikki reitit ovat ainakin minun silmään puhtaina.. Kertokaahan nyt mikä voi olla vialla, jokin tarkistus lista olisi hyvä jonka kanssa voisin jälleen kerran katsoa kaikki. Kaasutin on se vakio hs2.
tgamini Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2007 katoppas sinäkin että se virrajakajan alipainehässäkkä on kunnossa kovin on samoja ongelmia kun minulla oli tuossa viikko takaperin. Kun sain hirveän säätelyn jälkeen (myös kaikki sytyn osat uusia) koneen pyörimään niin ei voinu antaa kierroksia koneelle kun tuntui tukehtuvan milloin paukkui ja sammuili jne jne vaihtelin kaasareita ja kansia jne mut vika oli siinä alipainehäsässä.
ville.sankari Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2007 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2007 Tämä selvä! Enpä olekaan sitä vielä tarkastanut. Eikö homman pitäisi mennä niin että kun imee siitä alipaineletkusta niin pitäisi jakajassa näkyä liikettä? Ville
tgamini Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2007 Niin pitää näkyä liikettä mut kun en saanu sitä aikaseks ni otin romppeet irti ja painoin sormella sitä metalli tankoo missä on reikä ja sit tukin sormella sen reiän mihin se putkenpää tulee ja katoin että jääkö imua kun ottaa sormen pois: Vanhassa siis siinä mikä oli rikki niin ei ollu sitä imua kun somella kokeili mut toisessa joka oli ehjä sen imun sai tuntumaan sormella. Tajusitkohan on vähä vaikee selittää kun saman vois näyttää niin helposti.
ville.sankari Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2007 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2007 Kyllä tuo perille meni.. Kerrankin! Viikonlopuksi taas kun menen rassaamaan, tarkastan tuon heti ekaksi. Täytyy palailla manantaina asiaan jos tuosta ei apuja ollut. Kiitos kovasti!
ville.sankari Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2007 No nyt alkaa järki loppumaan ja hermot kiristymään.. Taas.. :'( Kun otan yhdestä sylinteristä tulpan irti, kone käy kuin unelma. Käy tyhjäkäyntiä ja vastaa kaasuun hienosti. Kun laitan tämän irroitetun tylpan paikalleen, kone käy pari sekuntia ja sammuu. Eikä kestä kaasua lainkaan. Ja tuota tekee maailman tappiin! Eli käy kolmella, mutta ei neljällä! Sillä,minkä tulpan ottaa irti ei ole mitään vaikutusta. Tämä irrallaan oleva tulppa antaa kyllä kipinää ollessaan irti. Kipinä on sininen ja hyppii ympäri tulppaa iloisesti. Miten tämä voi olla mahdollista?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään