ZepeteuZ Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2017 Olisin vailla Hydron putkilinjoja alustaan,omat litistyneet(varmaan kaikki käytetyt) Onko vaihtoehdot ostaa uudet tai tehdä/teettää ne. Itsellä on ehjät mutta korroosioo ja litistyneet,saisi ainakin mallit.
Turbo 69 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2017 Jos siulla on hyvät mallit,mene lähimpään hydrauli liikkeeseen,pitäs onnistua.Minitron myy muoviputkia,mut ei käy museovehkeeseen.
ZepeteuZ Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2017 Kiitti,katselinkin jo Specman sivuja,kait niitä muitakin mansessa on!
FD100L Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2017 Sopivan kokosta teräs tms. putkee vaan.. tai sitten tuttu putkimies vääntämään.
ZepeteuZ Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2017 Putki itse ei tuottane ongelmia ja putkivenkitkin löytyy vain tuo päiden prässäys on mikä vaatii prässityökalun ja jos vielä vanhasta hyödyntää mutterit niin hommahan on pienestä kiinni.
Turbo 69 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2017 Juurikin näin,käytä ne vanhat mutterit.Jos tarviit niitä lisää,täältä löytyy.
Mini1380 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2017 Se pään prässäyksen malli siinä ongelmallisin osa onkin, perus hydrauliikkaliikkeissä ei moista prässäys vekotinta ole kun tuollaisia päitä ei käytetä hydrauliikassa.
jyppe Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2017 kun itse rakensin maileriin uudet putket taivuttelin itse mittoihin ja täällä ainakin paineteho niminen yritys tekipäät rässillä valmiiksi.
Stefa Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2017 Espoosta löytyy käytetyt ja muistaakseni ehjät putket, tarkistan asian kun käyn tallilla. t,Tommy 0505927175
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään