Taisto Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2007 Alkaa olla katsastus ajankohtainen ja tarvitsisi Minille mahdollisimman tehokkaan sarjatuotanto tehon. Ilmeisesti iso "S" 60-luvun lopulta on luovuttanut sen 75hv(SAE)?? Mistähän saisi oikein mustaa valkoisella katsastusinssiä varten?
Mini1380 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2007 Nykyään suomessa majailee myös tollainen ERA-turbo Mini,joka on Rooverin tekele,teho 90+hp ja on kilvissä.Ton periaatteessa pitäisi nykyään käydä vertailu autosta.
Mini1380 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2007 Itsellä oli viime syksynä ässän luokitustodistus ja leylandin korjaamokirja mukana muutoskatsastuksessa.Luokkarista todettiin tehot ja korjaamokirjasta muut oleelliset eroavaisuudet,jarrut ym..Minkälainen tekniikka on kyseessä?
Taisto Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2007 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2007 Hauskaksi homman tekee vielä ettei jarrutehostimelle oikein löydy tilaa. Korjausmanuaalista katsoin että 1275 GT olisi hyvä verrokki jarrujen puolesta: 8.4" levyt ja ei tehostinta 75-->. Paljonkohan tämän GT viralliset tehot on? Onko jotain muuta tehokasta mallia ilman tehostinta? Kerron tekniikasta mielelläni lisää sitten, kun muste kuivuu rekisteriotteessa...
koirankoppi Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2007 Eiköhän siinä ollu jotain 60 hevosta, sehän oli ihan vakio 1275:nen. Eikö siinä ollu tosiaan tehostinta?
minizz Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2007 54-60hp väliltä näkyy olevan mitä on ilmoteltu..
MikaJ Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2007 "remote" mallin tehostajan, elikkäs vanhamallin sijoittaa vaikka etuloksin sisälle.
Taisto Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2007 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2007 Toi etulokarin sisään oli hyvä idea! Pistetään harkintaan. Edit lisäys: Itse asiassa hoksasin just miten yksinkertainen toi vanhatehostin malli on! Luulin että myös siinä on tehostettu etu sekä takapää ja kaikkien jarrulinjojen muuttamien ei houkutellut... Pistin jo osto ilmoituksen, mutta kerrotaan nyt tässäkin, että tuollaista "old school" tehostinta saa tarjota 040-5104889.
Mini1380 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2007 1275 gt:tä oli sekä tehostimella että ilman.Riippuen vanteiden/jarrujen koosta en vaan muista miten päin.Yks vaihtoehto on vanhan 998 cooperin tehostussylinteri mikä toimii ilman ali-painetta ns. välisylinterinä eli normaali pääsylinteri ohjaa sitä,voi tosin olla hankala löytää,mutta koko olis kompakti eikä inssi osais sanoo mitään vastaan(ei oo varmaan ikuna nähny sellasta).
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään