soppa Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2017 Terve, Onko mitään tehtävissä jos hammastangon sisempipää tai jokin sieltä antaa periksi? Eli renkaasta kun vääntelee niin jokin selvästi "klonkkaa" ei paljoa mutta huomaa kyllä. Ulompi raidentangonpää ei anna periksi, eli vika ei ole siinä. Onko siis uusi hammastanko vai pystyykö jotain tekemään? Lisäksi mitä katsuri tykkää tuosta, jos asialle ei tee mitään? t, Marko Turbo 69 1
koirankoppi Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2017 Paikalla ollessaan sille ei ihan helppo ole tehdä mitään. Haitarikumin alla olevaa niveltä pystyy vähän kiristämään, mutta paikalla ollessa en ole sitä tehnyt. Pystyykö? Jos itse hammastangossa on väljää, ei paljon ole tehtävissä. Ja katsuri ei tykkää. Hylkää lähes varmasti
minorv8 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2017 Taitaa olla koko lailla tekemätön paikka kiristää sisäpäätä hammastangon ollessa paikoillaan. Kiristäminen on kanssa yhden sortin tekohengittämistä, samalla vaivalla kun hammastangon riipii irti niin vaihtaa sinne kokonaan uuden. Minisparesilla on uuden verollinen hinta 82 puntaa. ...ja ennen kuin tästäkin saadaan hauska ajatusten pallotteluaihe niin jos joku haluaa noita elvyttää niin siitä vaan. Cooperiin yritin entisöinnin nimissä elvyttää vanhoja paskoja ja saada niistä yhden kelvollisen Mk1 hammastangon. Ne vain tuppaavat olla niin kulahtaneita ettei hyvää saa. Jos ei ole entisöinti niin laitan suosiolla uuden. Niin kuin pikkikseen vaikka siihen kuuluisikin Mk1 hammastanko. Laitoin uuden Mk2 version. Ainakin sen pitäisi olla vuosikausia kunnossa...
soppa Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2017 En tiedä onko se väljyys sisemmässä nivelessä vai hammastangossa, veikkaisin niveltä koska toinen puoli ei "klonkkase".... Samalla kai tuon vaihtaa uuteen, jos ja kun se irti tarttis ottaa. Onneksi se on sentään helppo homma!
FD100L Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2017 Raidetangonpää on helppo vaihtaa mutta, hammastangon sisempi nivel vähen isompi homma kun pitää koko hammastanko irrottaa. Mut jos vaihtaa koko hammastangon niin kuitenkin.. Muun homman lisäksi pitää etukelkkaakin pitää laskea alemmas, että hammastanko mahtuu tulemaan pois. Nivelen väljyyden tuntee kun ottaa haitarikumin päältä kiinni nivelestä ja samanaikaisesti "hemputtaa" :D rattia/ pyörää, kaveri hyvä apu. JJLahti 1
Turbo 69 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2017 Sisemmän nivelen tiukkaus onnistuu,mut se on vaan tekohengitystä.Menee syynistä läpi,mutta ohjaus jäykistyy.Helpompi silti,kuin hammastangon vaihto.Kaikissa hammastangoissa sitä ei pysty tiukkaamaan.
koirankoppi Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2017 Jos mk1:seen laittaa uudemman hammastangon, niin "pässinsarvetkin" pitäisi vaihtaa, ovat eri kulmassa. Pyörien kääntökulma on eri. Siis jos tarkkoja ollaan Tiedän kyllä että niitä on sekoteltu ristiin. Nyt ei kuitenkaan ole kyse Mk1:sestä ja niitähän saa ihan suoraan kaupasta ja halavalla
FD100L Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2017 Pukinsarvia on tosiaan erilaisia, saman tyyppisiä juttuja tuli joskus eteen soviteltaessa Maileri tms. hammastankoo Metroon.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään