Aukka Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2017 Tuollainen 2006 cabrio automaatilaatikolla, tekee sellaista että välillä ylöspäin vaihtamisen yhteydessä heittää vapaalle, noin puoli sekuntia-sekunti, sitten kytkeytyy ja toimii normaalisti. Tämä varsinkin kylmänä oleva oire. Öljyt ja suodatin vaihdettu talvella. Ajettu 135tkm, mutta huollossa kertoivat ettei näyttäisi olevan alkuperäinen laatikko...
drmrfi Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2017 Onko tarkempaa tietoa laatikon öljyn vaihdosta? Oletko itse tehnyt ja tiedät, että kaikki on varmasti jiirissä vai onko korjaamo vaihtanut? Laatikon öljypohjan aukikäyttämisen yhteydessä vaihtuu noin puolet öljystä, pitäisi vielä sen jälkeen muutama kerta vaihtaa laatikon öljyt, jotta olisi lähellekään "uudet" öljyt laatikossa. Oikean öljymäärän mittaaminen on myös melko monimutkainen toimitus, joten on mahdollista, että korjaamon jäljiltä laatikkoöljyn määrä ei ole oikea. Ilmeisesti itse öljyt ovat olleet hyvää ja oikeaa laatua? Varmistaisin nuo ja tarvittaessa tekisin itse uudelleen oikein ennen kuin mitään muuta vikaa lähtisin etsimään.
Aukka Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2017 Siis tuo vika oli jo ennen öljynvaihtoa, silsi tehtiinkin että jos se auttaisi.
drmrfi Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2017 On "öljynvaihtoja" ja öljynvaihtoja.. Varmistaisin nuo edellisessä postauksessa mainitsemani asiat ja / tai tarvittaessa tekisin itse tai teettäisin uudelleen oikein ennen kuin mitään muuta vikaa lähtisin etsimään..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään