tttk1 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2017 Eli Mini 1000,vm-89..Kojelaudasta löytyy moinen nappi.Käyttötarkoitus? Toinen kyssäri viisaammille.. Vaihdekepin alaosan lootassa on etupäässä joku kytkin,siitä menee virta oheiseen pieneen pumppuun? Ei siis pakkivalon kytkin. Käyttötarkoitus?
minorv8 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2017 Katkaisija 2-piirijarrullisissa Mineissä joissa piirien välinen painemittaus. Jos toinen piiri pettää niin tossa katkaisijassa palaa merkkivalo. Katkaisija on keinukytkimellä ja sitä painamalla voi tsekata että merkkivalo on ehjä (=paina niin valo syttyy) http://www.minimania.com/catPage/9-57/9/57/1/Power-Unit-Electrics-non-injection Anti run on valve-German market when no servo-pre1989; sen enempää en sielunelämästä tiedä kun en ole moiseen törmännyt. Mutta ei siis pumppu vaan solenoidiventtili.
tttk1 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2017 Eli nyt tuo jarrutestaus valo siis palaa siinä katkaisijassa.. Mistähän kohdasta tuo mittaa sitä paine-eroa? Eli jostain olisi löydettävä joku anturi? Tuo solenoidi on kyllä mysteeri,ei ollut mullakaan nuo putkenlähdöt kytkettynä mihinkään,mutta vaihdekepiltä siihen meni kyllä sähköt.
imperial Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2017 Tulisikohan maadoitus polttimolle tässä mallissa jarrunestesäiliön korkista. Tuossa alla kuvaa. Elikkä liian vähän nestettä säiliössä tai koho irti tai jotain.
minorv8 Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2017 Pöyhin vähän kytkentäkaavioita ja uudemmiisa mineissä on juurikin nestepinnan merkkivalo niin kuin Imperial veikkasi. Tuohon toiseen mysteeriin löytyi tämmöinen selitys: Transmission controlled spark advance Description The transmission controlled spark advance system comprises a solenoid operated valve located in the vacuum signal line between the inlet manifold and distributor vacuum advance capsule and an inhibitor switch mounted behind the gear change remote housing. The solenoid is controlled by the inhibitor switch which is operated by the gear selector and limits the operation to the 4th gear only. With the solenoid NOT energised the vacuum line to the advance capsule is vented to atmosphere and the manifold tapping sealed. When the solenoid energised by selection of 4th gear vacuum is applied to the advance capsule. Eli systeemi plokkaa jakajan alipainesäätimelle menevän alipainesignaalin pienillä vaihteilla ja antaa lisäennakkoa vain 4-vaihteella.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään