Turbo 69 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2017 Nyt kun olen monta vanhaa syyläriä avannut, ne on ollut yllättävän hyviä.Lohkoissa on enemmän ollu sanomista.Elikkä peskää hyvin ne lohkot,syylärin vaihto ei auta.Noissa lohkoissa,mitä olen nähnyt,ne on ollu puolillaan"paskaa".Sitruunahappo pesu on kova sana lohkolle.Elikkä vielä kerkee ennen kesää.30%seos nesteisiin,pari viikkoa ja hyvä huuhtelu.Jos käy paikat vuotaa,ne on sököt.
Turbo 69 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2017 (muokattu) Lisäyksenä vielä,jos lohko on menossa koneistukseen,ennen sitä,parin viikon kylpy sitruunahapossa tai lipeässä.Pelkkä koneistamon pesu ei irrota kaikkea paskaa. Ja ehdottomasti vesitulpat uusiksi. Muokattu: 22. Helmikuuta, 2017, käyttäjä: Turbo 69
Mini1380 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2017 Näitten litkulla oon muutaman lohkon vesitilan putsannut ja on tullut kuin uudet:http://www.evapo-rust.com/
MikaJ Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2017 Normaalisti lämpöongelmat johtuvat huonosta jäähdyttimestä. Mikäli lohko on ruosteessa (kuten yleensä nämä vahnat romut on) niin se ei näy lämpömittarissa. Ruosteinen lohko ei johda lämpöä jäähdytysveteen ja omistaja ajelee onnellisena vaikka moottori käy liian kuumana "sisäisesti". Päivä pari sitruunahapolla kun ajelee niin suurimmat lähtee pois lohkosta ja jäähdytinkin putsantuu vesitilointaan. Mikäli tosiaan jotain hajoaa niin loppu ne osat oli jo ja vaihto olisi muutenkin ollut kohta edessä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään