Weikko Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2017 Jouduin ostamaan takakelkan kiinnityskohtien korjauspellit ja tarkoitus olisi saada tässä viikonlopun aikana hitsailtua kiinni. Takakelkka on paikoillaan vielä joten kävi mielessä että onnistuuko korjauspeltien hitsuuttelu paikalleen, jos yksi kulma kerrallaan avaan pultit, rälläköin mädän pois, pulttaan uuden kiinni kelkkaan ja hitsaan kiinni?
minorv8 Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2017 Jos homman aikoo tehdä kunnolla niin ei onnistu.
Weikko Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2017 Itsellä kun ei ole mahdollisuutta ottaa kelkkaa pois niin on pakko keksiä korvaava ratkaisu joten päädyin tähän menetelmään joka vaikuttaa toimivan ihan hyvin. Onkohan muilla samaa menetelmää ollut koskaan käytössä?
Kimi Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2017 Moi, Kyllä se onnistuu tuolla tavalla jos ei tarvii puskusaumaa tehdä. /kimi
Weikko Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2017 Noniin, tänään hitsuuttelin paikalleen ensimmäisen ja ihan hyvin tuntuu toimivan. Tuli mieleen kun noissa korjauspelleissä on osa takapenkkiä mutta tyhjää kiinnikkeiden ja takalokasuojan välillä?
Weikko Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2017 Terve taas, korjauspeltiä hitsatessani tuli mieleen että onko tarvetta vahvistaa peltiä kohdista joista kelkka pultataan kiinni? Tuntuu oudolta että painava kelkka on niin ohuen pellin varassa?
Mini1380 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2017 Kyllähän siihen sellaiset vahvikepalat kuuluukin, ei se yksinkertaisen pellin varassa ole.
Mini1380 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2017 Kai sulla tuo kuitenkin on siellä paikoillaan:http://www.minispares.com/product/Classic/14A6609.aspx?ReturnUrl=/catalogues/classic/Classic~Body~Parts~Manual/Bodywork/Boot~Floor.aspx?3~23~154|Back%20to%20catalogue
Weikko Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2017 Joo on tuollaiset palat pyöränkoteloiden vieressä, mutta lähinnä mietin noita tarvikepeltejä pystypeltiin jotka brittiosalta tilasin joissa on mutterit valmiina.
matikju Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2017 Moi, ilmeisesti tarkoitat kelkan etukiinnikkeitä, korjauspaloja on monenlaisia, mutta siellä takapuolella pitäisi olla vahvike joka hitsataan kiinni lattian sisähelmaan.
Weikko Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2017 Juuri noita tarkoitin! Omissa korjauspaloissa ei ole minkäänlaista vahviketta vaan pelkät mutterit pellin takana, joten joudun sen vahvikepalan sisähelman yhteydessä tekemään.
Weikko Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2017 Mistäs nuo kelkan kiinnityspalat saisi takakontin puolelle. Onko pakko tilata ulkomailta vai saako suomesta?
Weikko Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2017 Noniin. nyt on kelkan etukiinnikkeet hitsattu ja siirryin tänään takakontin puolelle. Oikean takakulman kelkasta rälläköin näkyviin ja mietin että kai tuon vahvikepalan voi korvata esim lattaraudalla joka tukisi myös isommalta alalta peltiä?
Turbo 69 Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2017 Raportoi Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2017 Jos et museovehjettä tee,sama kai minkä näkönen se on.Pää-asia,että on vahva.
Weikko Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2017 Tosiaan museovehjettä ei tarkoitus ole rakentaa vaan soiva käyttöauto. Luulen että omatekoiset vahvikkeet on paljon paremmat kuin alkuperäiset onnettomat :D.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään