holkki Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2016 Joo,Ässä vuotaa öljyä lämmönvaihtimen "lähiympäristöstä". En pystynyt peilillä yläkautta tähystelemään kyllin tarkkaa,tuleeko vaihtimen-suodatinjalan vai suodatinjalka-lohkon välistä.Änywei, tiedustelisin alustavasti ko.remontin vaativuutta,tarviiko laittaa auton keula "service-modeen" vai mahtuuko temppuamaan ilman? Onko mitään ylläreitä tyyliin "Irroita turboahdin ja pakosarja...."? Erään tuttavan puheiden mukaan paikallainen nyrkkipaja vaihtoi tiivisteitä "useamman tunnin" kokemuksia ja dataa,KIITOS etukäteen !
Mini1380 Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2016 Raision Autokeskus tuhtasi ko.tiivisteiden vaihdon kanssa 2 päivää......
Mini1380 Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2016 Muistaakseni olivat joutuneet ainakin ahtimen poistamaan ja ilmastointilaitteen tyhjentämään/täyttämään.osalistaus:- 11428643758 tiivistesarja- 11428643747 tiivistesarja- 18307574127 tiiviste- 18307538746 laippamutteri- 18302756352 pakoputkiside- 07130702966 korikiinnike hinnasta ja varsinaisesta käytetystä ajasta ei tietoa kun oli varaosatakuun piiriin kuuluva korjaus ja korjaustoimenpiteet on vaan kryptisillä työkoodeilla saaadussa työmääräyksessä selitettynä. holkki 1
holkki Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2016 Jooo,kiitti infosta! Olen kuulut samanlaisia kauhutarinoita tuosta remontista.Koetin löytää jotain Bentley-raamatusta,vaan ei sattunut löytymään... perhana,pitkään on ollut mielessä/harmina tuo runsas öljyn kulutus, taidan alkaa suunnittelemaan porautusta ja takomäntien vaihtoa,siinähän ne tiivisteet menee samalla :P .. Mini1380 1
Mini1380 Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2016 Huoltoa varatessa huoltomyyjä arvioi että puolenpäivää ottaa remppa (itse olin jo aikaisemmin katsellut et aika paska paikka ja paljon purettavaa et kyl tos yks tehokas työpäivä menee vähintään) ja uskoin sen kun kerran merkkiliikkeen asiantuntijat näin sanoivat -> auto seisoi kaikkiaaan kolme päivää pajalla ja n.2 työpäivää kokonaisuudessaan kuluttivat työn tekemiseen, osa tuosta ajasta meni katkenneen pultin poistamiseen (ilmeisesti pakosarjasta tai DP:stä).
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään