Jump to content

R58 Naputus moottorista


fabsu

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mutta ne Japsit ja Korealaiset on niiiin tylsiä....

Kirjoitettu

Jos auto on vain päivittäinen väline, jolla siirrytään paikasta A paikkaan B ,japsit ja korealaiset yms.hoitavat homman todella hyvin ,jopa taloudellisesti! Mutta jos autolla täytyy olla persoonallisuutta,sitä "jotain", mitä en osaa edes aina selittää järjellä, valintani on jotain muuta kuin ed.mainitut kulkuvälineet...mutta ymmärrän täysin ihmisiä ,jotka ovat kurkkua myöten täynnä esim. Minin selviä valmistusvirheitä,joiden maksumieheksi omistajat tahtomattaan joutuvat...myös tyytymättömyyttä on ollut havaittavissa tämänkin foorumin jutuissa,ois maahantuonnin jälkimarkkinoita vastaaville työsarkaa,jos meinaavat myydä Minejä jatkossakin! Sorry alkuperäisen aiheen offi...

Kirjoitettu

Mutta ne Japsit ja Korealaiset on niiiin tylsiä....

eipä nuo saksalaiset ole sen ihmeellisempiä.. monien pääkoppaan on vaan onnistuttu istuttamaan niistä sellainen "mmm.. " mielikuva.  ::)

  • 3 viikkoa myöhemmin...
Kirjoitettu

Omalla autolla ajettu 59tkm ja tänään alkoi kone nakuttaa. Auto on nyt Autokeskuksen pihassa odottamassa tuomiota (ehkä ensi viikolla). Öljytikku minimissä, ei öljynpaineen merkkivaloa tai muutakaan. Alkoi vaan yhtäkkiä nakuttaa.

Kirjoitettu

Osanottoni!! Toivottavasti ei kovin vakavaa(kallista)...! sattui sopivasti,kun availin tänään oman koneen alakertaa,niin ed.omistajan "helsinkiläisessä merkkiliikkeessä" tehdyn jakopääremontin jäljet löytyi öljypohjasta ja öljypumpun sihdistä...

 

 

post-992-0-28592900-1487359856_thumb.jpg               post-992-0-77238600-1487360026_thumb.jpg       

 

 

-laskun mukaan löjypohja oli avattu ja puhdistettu.....                              

Kirjoitettu

Omalla autolla ajettu 59tkm ja tänään alkoi kone nakuttaa. Auto on nyt Autokeskuksen pihassa odottamassa tuomiota (ehkä ensi viikolla). Öljytikku minimissä, ei öljynpaineen merkkivaloa tai muutakaan. Alkoi vaan yhtäkkiä nakuttaa.

Olikos sulla kummalla tekniikalla, N14 vai N18?

Kirjoitettu

Olikos sulla kummalla tekniikalla, N14 vai N18?

N14 vielä tässä 11/2011 mallissa. N18 tuli workseihin about 07/2012

Kirjoitettu

Joo näin muistelin. Toivotaan että saat auton maksutta kuntoon!

Kirjoitettu

Omalla autolla ajettu 59tkm ja tänään alkoi kone nakuttaa. Auto on nyt Autokeskuksen pihassa odottamassa tuomiota (ehkä ensi viikolla). Öljytikku minimissä, ei öljynpaineen merkkivaloa tai muutakaan. Alkoi vaan yhtäkkiä nakuttaa.

 

Halvalla päästiin. Apulaitehihnasta oli syystä tai toisesta joistain kohdin "hajonnut paloja", eli ilmeisesti niitä sisäpinnassa olevia nystyröitä. Tämä aiheutti sen, että puuttuvien palojen kohdalla hihnankiristin nakutti. Tässä voi sit kiitellä jotain tahoa siitä, ettei ollut hihna katkennut ja vesipumppu lakannut toimimasta.

 

Hihna 38.32€

Työ 81.30€

Vianselvitys 65.04€

Kirjoitettu

Halvalla päästiin. Apulaitehihnasta oli syystä tai toisesta joistain kohdin "hajonnut paloja", eli ilmeisesti niitä sisäpinnassa olevia nystyröitä. Tämä aiheutti sen, että puuttuvien palojen kohdalla hihnankiristin nakutti. Tässä voi sit kiitellä jotain tahoa siitä, ettei ollut hihna katkennut ja vesipumppu lakannut toimimasta.

 

Hihna 38.32€

Työ 81.30€

Vianselvitys 65.04€

Hieno juttu !

 

Eikös tää apulaitehihna ollu se mikä oli turha vaihdettava ennakoivasti kilometrien/vuosien mukaan yhdessä edeltävässä keskustelussa........

Kirjoitettu

Tota hihna hommaa tuntuu olevan liikkeellä. Mulla lähti Countrymani joulukuussa naputuksen takia hinurilla Treelle ja apulaitehihna oli kanssa p*****na. Nyppii vaan sen Treen Autokeskuksen toiminta, kun aina saa ite paikkailla niitten jälkiä. Sisäloksun ruuvit jätetty melkein irti ja pari sisäloksun muovinastaa rikottu irrottaessa mutta ei viittitty laittaa uusia tilalle. Hintaa kuitenkin 298.-.

Kirjoitettu

Mainittakoon, että mun auto oli n. 3-4kk takaperin Autokeskuksessa jarruhuollossa ja samalla tehtiin maahantuojan tarjoama puoli-ilmainen "katsastustarkistus", mihin vois kuvitella kuuluvan hihnojen kunnon tarkistus.

Kirjoitettu

Samaa peräänkuulutan noista huolloista sillä alle 10tkm oli merkkarin määräaikaishuollosta aikaa ja siellä ei edes mainittu että olis huonossa hapessa toi hihna.

Kirjoitettu

Katsastustarkistukseen tuollainen ei kuulu, se on enemmän katsastukseen liittyvien asioiden toiminnan/kunnon tarkistus.

Huollosta riippuen apulaitehihnojen kunnon tarkastus taas kuuluu huoltoon, mutta sekin on yleensä huollon laajudesta riippuvainen asia.

Kirjoitettu

Mullahan oli myös tuo hihna vaihdettu samalla kun tekivät jakopäärempan. Nyt kävi mietityttämään, että olikohan edes jakopäässä vikaa ja onko edes kyseistä remppaa autoon tehty?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...