soppa Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2006 Jossain saitilla on kerrottu, että HS4 kaasutin ei olisi paras mahdollinen 1275 myllylle... Joten saavuttaisiko kaasuttimen vaihdolla minkäänlaisia tehon kasvuja? Tällä hetkellä on peltisatsi, vapaavirtausputsari ja virtaavampi putkisto kiinni. Tuntuu vain että alakierroksilla ei oikein vääntöä löydy, vaikka peltisatsin sitä pitäisi lisätä hiukan. Loppuuko mahdollisesti löpö kesken...? Ylä kierroksilla toimii hyvin mutta silloin on tietysti kurkku melkein kokonas auki. Onko käytännössä hyötyä jos laittaa jotkut(mitkä)? tuplakaasarit vaiko olisiko sittenkin HIF44 oikea valinta?
minorv8 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2006 HS4 kaasarin pitäisi riittää jonnekin 80-90 hepan kantturoille aika helposti. En usko että HIF44:n vaihtamisella saat kovin isoa eroa nykyiseen. jos kone on koko lailla vakio. Yksi ehdoton etu HIF:ssä on sen kevyesti toimiva ryyppymekanismi. Jotta sä saisit jotain suurempaa hyötyä HIF:stä niin koneen sisuskaluja tarttis vähän ronkkia. Jos sulla on ilmanputsari ja virtaavampi pakosarja/putkiston niin kaasarin neula pitäisi vaihtaa, vakio neula ei välttämättä pelitä. Tuplakaasareista tuplat HS2 kuuluu mun mielestä entisöityihin peleihin, tuplat HS4 ovat suurin piirtein vastavat kuin HIF44.
Nik0 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2006 Ootkos vaihtanut/muokannut neulaa kaasariin? Veikkaisin että noilla muutoksilla vakio neula ei toimi oikein. Tuollaisille perus muutoksille löytyy varmaan joku valmis neula mikä toimisi paremmin. minorv8 ehti näköjään ensin ;D
minizz Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2006 Ja eipä noilla muutoksilla kannata mitään suuria tehon/väännön kasvuja edes odotella.. Kannattaa sen neulan lisäksi katella että sytkä on kohillaan..
soppa Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2006 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2006 HS4 kaasarin pitäisi riittää jonnekin 80-90 hepan kantturoille aika helposti. En usko että HIF44:n vaihtamisella saat kovin isoa eroa nykyiseen. jos kone on koko lailla vakio. Yksi ehdoton etu HIF:ssä on sen kevyesti toimiva ryyppymekanismi. Jotta sä saisit jotain suurempaa hyötyä HIF:stä niin koneen sisuskaluja tarttis vähän ronkkia. Jos sulla on ilmanputsari ja virtaavampi pakosarja/putkiston niin kaasarin neula pitäisi vaihtaa, vakio neula ei välttämättä pelitä. Tuplakaasareista tuplat HS2 kuuluu mun mielestä entisöityihin peleihin, tuplat HS4 ovat suurin piirtein vastavat kuin HIF44. Ootkos vaihtanut/muokannut neulaa kaasariin? Veikkaisin että noilla muutoksilla vakio neula ei toimi oikein. Tuollaisille perus muutoksille löytyy varmaan joku valmis neula mikä toimisi paremmin. minorv8 ehti näköjään ensin ;D Tilasin aikoinaan "viritys" paketin jossa tuli ed. mainitut tavarat ja neula, jonka olen vaihtanut mutta sen säädöstä en ole varma... Siitä voisin tiedustella seuraavaa: onko tarkoitus, että neulan kiinnitys päässä oleva "laippa" tulee olla kurkun alareunan tasalla vai millai se neulan korkeus kannattaisi säätää? Siinä on varmaan n. 5mm varaa nostaa tai laskeja.
soppa Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2006 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2006 Ja eipä noilla muutoksilla kannata mitään suuria tehon/väännön kasvuja edes odotella.. Kannattaa sen neulan lisäksi katella että sytkä on kohillaan.. Mitäs sellaisia toimenpiteitä voisi tehdä kohtuullisessa budjetissa, josta olisi sitten huomattavampi tehon kasvu..?
minizz Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2006 Mitäs sellaisia toimenpiteitä voisi tehdä kohtuullisessa budjetissa, josta olisi sitten huomattavampi tehon kasvu..? "Kohtuullinen" budjetti riippuu vähän henkilöstä. Toiselle ei 2ke ole mitään kun taas toisen lompakkoa se alkaa jo rokottaa. Eiköhän tohon virittämiseen päde samat reseptit kuin muihinkin eli nokkaa,kantta,venttiilikoneistoa jne jne..tietty kaikista halvimmat hevoset tulee ahtamalla. Peruskonehan tulee olla jo valmiiksi hyväkuntoinen jotta tossa virittämisessä olisi edes järkeä ja monen "moottoribudjetti" loppuu jo siihen. Vasinaiseen topikkiin liittyen tossa kaasarien (tai ruiskun) säätämisessä seossuhde mittari ei ole huono ostos. Mielummin vielä laajakaistalambda. Tolla näkee koneen seokset kohtuullisen tarkasti joka käyntialueella.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään