Petomaani Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2016 Mini Cooper R56 2007 on alkanut käymään huonommin, tyhjäkäynti vaeltaa ja sytyttelee toisinaan moottorivaloa. Vikakoodiksi antaa P111B, jolle löytyy jos jonkinlaista kirjavaa vikaa. Mitkä paikat kannattaisi kotimekaanikon tarkastaa ensimmäisenä tähän vikaan liittyen vai vienkö auton suoraan pajalle?
Juge Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2016 Pikaisella googletuksella MAF tai O2 sensori. Ja totta, aika monenkirjavaa vikaselostetta. Mulla tuli ekana mieleen huonokuntoinen / alitehoinen akku? Koska sen allekirjoitan, että huonokuntoinen akku aiheuttaa vähänkin uudempaan autoon mitä ihmeellisempiä vikoja / vikakoodeja. Kuinka vanha akku autossa on?
ark28 Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2016 Meikäläisen kulkineessa (sama R56 -07) oli juurikin tuota oiretta, eli tyhjäkäynti vaelteli ja syttyi tuo moottorivalo. Katsoin koodit BMW:n omalla vikakoodinlukusoftalla ja sitä kautta selvisi että etummaisessa lambda-anturissa oli vikaa. Anturin vaihto on sinällään helppo homma. Mun osalta kävi niin, että tilaamani tarvike-anturi ei toiminut, vaan jouduin ostamaan alkuperäisen anturin.
Petomaani Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2016 Akun iästä ei ole tietoa. Täytyy käyttää Mini tuon BMW:n softan perässä jossain.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään