LeeHarvey Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2016 olisi tarve MK i peltiosille. lattian keskitunneli tulipelti konehuoneen oikea poski Van tavaratilan peltilattia (malli Van, ei estate, kts kuva) Vaihtoehtoisesti Van koko kori peltisellä taravatilan pohjalla. Saa olla vaikka kuinka huono, jos taavaratilan lattia pelastettavissa. Tatu o4oo 288 2o5
inno75 Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2016 Pistitpä pahoja osia kyselyyn. Keskitunnelikin meni jo. Tavaratila taitaa olla haasteellinen täällä Suomessa, keski-euroopassa yleisempi versio. Mutta onnea etsintään. TimoS
koirankoppi Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2016 En ole koskaan nähnyt missään raadossakaan Suomessa tuollaista Vanin tavaratilan pohjaa
LeeHarvey Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2016 Kyllä noita on. Itse olen nähnyt parikin. Pitäähän harrastuksessa olla haasteita. Eikö kellään ole pilkottua tai korjauskelvotonta MK I koria? Siitä saisi suurella todennäköisyydellä konehuoneen posken, tulipellin ja tunnelin.
Turbo 69 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2016 Ei oikein tunnu löytyvän,ite oon ettiny kans.
Mini1380 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2016 Toihan on yleisin pohjamalli Vaneissa Englannissa eli sieltä saa pohjia jos ei täältä löydy.ps.mielestäni tuollainen kokopeltisellä tavaratilanpohjalla oleva raato on maannut yhden Varsinais-Suomalaisen Miniharastajan takapihalla..........
inno75 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2016 Olihan mullakin tollaisella pohjalla oleva Vani ( joka on vieläkin liikenteessä täälläpäin) . Suomessa olevat taitaa olla kaikki muuttoautoja , koska Valkeakoskella näin yhden -62 tolla pohjalla, muuttoauto Englannista. Kone ja vaihdelaatikko on mulla tallessa. Keski- Eurooppa ja Englanti, sieltä niitä löytyy. Liity Vanin FB sivuille, siellä niitä kaupataan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään