Mini1380 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2016 Raportoi Jaa Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2016 Itse vaihdoin JCW:n originaali putkiston tohon MILTEKin resonoituun ja on kyllä mukavan kuuloinen ja mielestäni varsin kohtuullisen hintainen ja halpa puntahan on vain laskenut sen hintaa.Uudet kannakekumit ois varmaan hyvä ostella varuiksi. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
possu Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2016 Milltekin putkisto ja kannakekumit tilattu :) Mini1380 1 Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
JemenJ Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2016 Raportoi Jaa Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2016 Kertokaa ihmeessä mistä tilailette näitä osia. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini1380 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2016 Raportoi Jaa Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2016 Itse tilasin putkiston DemonTweeksiltä kun oli siellä silloin tajouksessa, niitä tuli itseasiassa silloin vahingossa tilattua 2kpl mutta sain toisen myytyä vähän aikaa sitten.Suomessakin on muutama edustaja, yhtenä tais olla doc-power.http://www.demon-tweeks.co.uk/performancehttp://www.doc-power.fi/category/122/mini Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
possu Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2016 Tuolta tilasin putkiston kannakekumit (ja vähän muutakin sälää): http://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteile/#!lang=&marke=Mini&mospid=48020 Milltekin putkiston tilasin täältä (tai itse asiassa heidän eBay kaupastaan): http://www.milltekexhaust-roadrunnermotorsport.co.uk/636-cat-back-exhaust.html Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
possu Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2016 Juuri ennen talvikelejä ehti saada uudet kiekot ja talvirenkaat alle... Igor 1 Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Igor Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2016 Raportoi Jaa Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2016 Hyvältä näyttää. Ja painoa lähti melkein 5kg per nurkka? Varmaan tuntuu ajossa. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
possu Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2016 Joo. Aika tarkkaan viisi kiloa per nurkka lähti pois. Eli 20 kiloa jousittamatonta massaa. Olen kyllä havaitsevani tuon myös ajossa ;) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Igor Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2016 Raportoi Jaa Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2016 Mulla oli muutaman vuoden noi samat orkkisvanteet talvipyörinä, ja vaikka kesäsetti oli vain 16kg kevyempi, niin olin huomaavinani jonkinmoisen eron. :) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
JemenJ Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2016 Raportoi Jaa Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2016 On siisti! Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
possu Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2016 Nyt on Milltekin putkisto kiinni. Ihan hyvät soundit. Isolla vaihteella matka-ajossa on jopa orkkisputkistoa hiljaisempi kun vuodon aiheuttama pörinä on poissa. Toisaalta kunnolla luukuttaessa ehkä hiukan äänekkäämpi kuin orkkis, mutta hyvällä tavalla :) Igor 1 Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
possu Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2017 Huolettomia kilsoja. Mutta Milltekin putkisto ei meinaa pysyä keskellä, vaan tuppaa liukumaan aukon oikeaan reunaan. Hmm... Autoverouudistus tuli itselle vähän puskista vaikkei ehkä olisi pitänyt ja eihän sitä ole vielä loppuun taputeltu. Jos se ehdotetussa muodossa toteutuisi, niin hyvä juttu on se, ettei harrasteauton arvo alene eikä Mininkään arvo paljoa laske. Harrasteauton vuosimaksu on jonkinasteinen kysymysmerkki kun sille ei virallisia päästölukemia ole. Mini päästelee hiilidioksidia aika paljon, eli sen kohdalla kulut noussee... Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
skithund Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2017 Mun R53:ssa Milltekin putkisto tuppas nousemaan puskuriin kiinni yläreunasta. Pari kertaa piti auttaa vääntämällä ulostuloja alaspäin. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
possu Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2017 Putkiston kiinnitys on saatu asettumaan ja nyt istuu nätisti. Auto leimattu viime viikolla ja ainoa huomautus oli kuskinpuoleisen vilkun lasin halkeama. Uusi vilkku tulossa. Tänään vaihdettu myös moottorin öljyt ja öljynsuodatin. Auto on nyt myynnissä kun talouteen tulossa Miniä korvaamaan yksi vähän tilavampi ja matka-ajossa leppoisampi auto. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään