jopo Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2016 Mistäköhän kannattaisi lähteä liikkeelle kun minissä "lievää" käynnistymisongelmaa? http://aijaa.com/gYoPpq Tekee siis tuota muutaman kerran kylmäkäynnistyksestä ja sen jälkeen toimii täysin normaalisti ilman mitään häiriöitä. Ekoilla parilla starttiyrityksellä ei jää edes käyntiin kuin pariksi sekunniksi. Antaa vikakoodia P0301.
Igor Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2016 Mulla teki R53 tota silloin tällöin kylmäkäynnistyksessä kun oli kansi halki (toki oireili hieman muutenkin)... mutta se ei taida olla kovin todennäköinen vika R56:ssa. Tuossa listaa todennäköisistä syistä: http://www.autocodes.com/p0301_mini.html
ark28 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2016 Meikäläisen R56:ssa tuli mm. tuo misfire, kun lämpötila-anturi alkoi sekoilla. Auto oli tosi vaikea saada kylmänä käyntiin. Lämpimänä ei ongelmaa. Tosin sammuttamisen jälkeen flekti jäi aina huutamaan hetkeksi, joten osasin epäillä ko. anturia. Itse anturista ei mitään koodeja tullut.
jopo Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2016 Meikäläisen R56:ssa tuli mm. tuo misfire, kun lämpötila-anturi alkoi sekoilla. Auto oli tosi vaikea saada kylmänä käyntiin. Lämpimänä ei ongelmaa. Tosin sammuttamisen jälkeen flekti jäi aina huutamaan hetkeksi, joten osasin epäillä ko. anturia. Itse anturista ei mitään koodeja tullut. Tätä voisi kokeilla, tekee juuri noin. oliko anturi kallis ja vaikea vaihtaa?
ark28 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2016 Anturi ei ole kallis, jotain 20 € oli fixuksella tarvikeosa (alkuperäinen olisi mennyt tilaukseen Autokeskuksella). Helppo homma vaihtaa, sijaitsee moottorin vasemmalla puolella kuskin penkiltä katsoen. Anturi on kiinni klipsillä termostaattikotelossa. Muistaakseni on väriltään vihreä.
jopo Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2016 Vika löytyi ja oli korkeapainepumppu. Vikaa etsiessa vaihdettiinkin sitten vanos solenoidi, mikälie pakopuolen magneetti, lämpötila-anturi, tulpat, putsattiin imupuoli ja mittailtiin jakopään kondista. Melko kallista mutta minkäs teet 8) Lisäksi oli joku kampanja päällä ja asensivat jonkun uuden lämpösuojan turboon.
skithund Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2016 Korkeapainepumput menee amerikoissa takuun piiriin, kun on tunnettu ongelma. Ilmeisesti ei kotosuomessa.
Pullis Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2016 Juu ei mee takuuseen. Jouduin omaan R60 kanssa vaihtamaan HPF:n ja on sitten ihanan hintanen. Tosin Tampereen BMW varaosien kautta löysin sen 240€ kun muualla ko pumppu maksaa >650€.
Mini1380 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2016 Ei se varmaan takuuseen mene mutta kannattaisi yritää virhevastuuseen vetoamista kun tuollaisilla osillakin on tietty oletettu käyttöikä ;)
holkki Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2016 Joo, toi pumpun hinta on pompannut ihan "pikkuisen", liekö tuplat riittää! Kummaa varaosa-politikkaa, imusarjoja(tyyppivika) myydään pilkkahintaan,mutta sitten HPFP hinnassa otetaan takaisin korkojen kera, vaikka on maailmalla tunnettu tyyppivika....liekö amerikkalaiset juristit ärhäkämpiä?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään