jopo Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2016 Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2016 Morjensta. Olisiko kellään tietoa saisiko jollain modauksella/eri kiskoilla tms JCW recaroiden korkeutta laskettua tehtaan suunnittelemaa alinta asentoa alemmas? Näissähän ei siis ole varsinaista korkeussäätöä vaan penkki irti ja ruuveilla ylös tai alas. Itse vajaa 190 pitkä ja auto on lasikatolla mikä madaltaa sisätilaa sen verran, että pää katossa mennään ja alkaa lievästi ärsyttämään... Tietty voisi vaihtaa peruspenkit tilalle jos jostain löytäisi. Kyseessä on siis -08 R56 Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Igor Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2016 Raportoi Jaa Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2016 Morjensta. Olisiko kellään tietoa saisiko jollain modauksella/eri kiskoilla tms JCW recaroiden korkeutta laskettua tehtaan suunnittelemaa alinta asentoa alemmas? Näissähän ei siis ole varsinaista korkeussäätöä vaan penkki irti ja ruuveilla ylös tai alas. Itse vajaa 190 pitkä ja auto on lasikatolla mikä madaltaa sisätilaa sen verran, että pää katossa mennään ja alkaa lievästi ärsyttämään... Tietty voisi vaihtaa peruspenkit tilalle jos jostain löytäisi. Mä voin kyllä vaihtaa omastani perusnahkapenkit tuommoisiin Recaroihin, jos semmoiseen ratkaisuun päädyt. :) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
wilbon Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2016 Raportoi Jaa Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2016 juu ja multakin sait privaa:) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
skithund Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2016 Raportoi Jaa Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2016 Täältä kans saa vaihtaa puolinahkaiset Recaroihin :) Näillä edellisillä kommentoijilla ei ole samaa sukupolvea edes autot ;) Mini1380 1 Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään