Kuupperi Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2016 Nyt vaikuttaa siltä, että Mini Coopperini (1991) 1,3 litran kaasarikone sanoi sopimuksen irti. Vaurion laajuudesta ei ole ihan tietoa vielä tässä vaiheessa, mutta metallilastut öljytikussa ei lupaa hyvää. Olisi hyvä saada öljypohja irti ja kurkata hiukan mitä siellä on tapahtunut tulevia korjaus-/moottorinvaihtopäätöksiä varten. Löytyykö Tampereen suunnalta jotain pätevää korjaamoa, jota voisitte suositella? Nopealla haulla löysin vain K. Salosen Autokorjaamon Jokiniemeltä (Loppi), mutta onko jotain muuta lähempänä Tamperetta? Tampereelta etelään on ihan hyvä suunta aina Helsinkiin saakka ja ne PK-seudun paikat löysin jo myöskin. //Tilanne muuttunut sen verran, että kyyti järjestyi ja jatkamme etelään. Olen ollut yhteydessä Karaasiin, mutta vain mailitse. Jotenkin tuo Salosen paikka vaikutti parhaalta, mutta harmi ettei näin sunnuntaina saa yhteyksiä suoraan sinne tai muihin korjaamoihin. Jotain ratkaisuja piti tehdä ja päästä kotiin, työpäivä huomenna. Kiitos Mini1380 vastauksesta! Vaihdelaatikosta tuo metalli tuskin on, mutta virranjakaja vaikuttaa syylliseltä. Se on hiukan pyörähtänyt ja lisäksi akseli liikkunut sivuttain. Jonkinasteinen kiinnileikkaaminen siis kyseessä. Odottelen kalliimmanpuoleista jatkoa harrastukselle ja satan huudella vaihtotekniikka tmv. jatkossa.. Nyt olisi kuitenkin ollut kiva päästä tämä kesä huristeleen tuolla vanhalla tekniikalla, mutta aina ei mene suunnitellusti.
Mini1380 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2016 Luultavimmin metallilastut on vaihteistosta peräisin.
FD100L Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2016 Juuri pari päivää sitten joku myi 1275 konetta jollain nettisivulla, en kyllä enää löytäny ilmoitusta.. :/
Mini1380 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2016 Yleensä jos Minin moottoriöljyn joukossa on metallia on se peräisin vihdelaatikosta se kun käyttää samaa öljyä moottorin kanssa eikä varsinaista öljypohjaa ole Minissä laisinkaan ;-) hyvä jos vika löytyi muualta mutta eipä ole koskaan virranjakaja tai sen käyttöakseli hajonnut itseltä niin että siitä olisi palasia vaihteiston pohjalle kulkeutunut vaikka ei kai sekään mahdotonta ole.Öljypumppu on sitten todennäköisesti saanut osansa metallihileestä ja on myös vaihtokunnossa.
FD100L Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2016 Juu, ei kun tuli vaan mieleen, että jos löytys jostain toimiva kone niin heittäisi tilalle ja pääsisi ajelemaan kesän rientoihin! Sitten talven aikana vaikka oma kone paloiksi ja katsoa mitä se on "syöny"?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään