soppa Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2016 Terve, Mites teillä on otsikon mukaisten paikkojen huohotuksen laita? Itselläni on toistaiseksi ilman mitään suodattimia ainakin venttiilikoppa ja näin ollen se ainakin tupsuttaa aikalailla "käryä ja pahaa hajua" sisätiloihin ja näin ollen myös vaatteisiin.... Tarvisko tuosta vetästä letku esim kaasarin kartiofiltteriin? Eikös noissa räpläämättömissä moottoreissa mene letku ilmanputsariin? Nyt jos siitä laittaa vaan letkun alas auton alle niin kyllä sieltäkin käryä tulee? Kytkinkopassa on ainakin sellainen metallirasseli putkessa ja ei muuta, tarvisko olla jokin filtteri vai mitä noissa yleensä on?
soppa Kirjoitettu 2. Syyskuuta Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 2. Syyskuuta Nostetaas tämä ylös! Eli miten olette nuo ks. huohotukset hoitaneet? Molemmista tuntuu tulevan aikalailla vaatteisiin tarttuvaa hajua kapiiniin...
tailke Kirjoitettu 2. Syyskuuta Raportoi Kirjoitettu 2. Syyskuuta Vakio moottorissa huohotus järjestetty näin: 13 kytkinkopalle ja 14 venttiilikopalle y-palan jälkeen tumppiletku kaasarin kurkkun putkiliitäntään. Kone syö kärynsä.
soppa Kirjoitettu 2. Syyskuuta Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 2. Syyskuuta Kiitos! Kaasarissa hif44:ssa taitaa olla joku pikku piippu vapaana mutta olisiko tuo järkevämpää laittaa suoraan imusarjaan? Olisi valmiina sopiva liitos.
Turbo 69 Kirjoitettu 6. Syyskuuta Raportoi Kirjoitettu 6. Syyskuuta Kaasariin mieluummin, imusarjaan laitettuna sotkee helpommin seokset. Turbo koneessa oli alunperin vedetty imusarjaan, mutta siinä oli takaisku venttiili välissä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään