skithund Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2016 Löytyi varastosta orkkis R56 OEM downpipe, joka sopis nykyiseenkin kärryyn. Jos veis johonkin pakoputkifirmaan, että rälläköivät katin pois ja hitsaavat suoran putken tilalle ja ruuvaavat kiinni. Uhka vai mahdollisuus?
Igor Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2016 Kyllähän se paremmin varmaan hengittäis. Mutta saattaapi sytytellä vikavaloa jos jälkimmäiselle lambda-anturille ei tee jotain samalla... vai onko tossakin 2 kattia kuten R53:ssa?
skithund Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2016 Taitaa tuo päivitetty softa hoitaa vikavalon sammuttelun - tai ainakin pyydettäessä tää onnistuu. Jos en ihan väärin oo ymmärtänyt, niin euroopassa on downpipen jälkeen putkessa vain pitkä vaimennin (kuvassa ylempi), jenkkiversiossa toinen katti+vaimennin (kuvassa alempi).
holkki Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2016 Jep,vain yksi katti,downpipessä ja pitkä pönttö ja perässä takavaimennin. Varmana hengittää paremmin,jos sisäkalut poistaa,mutta sitten joutuu "tod.näköisesti" laittaa sen katillisen alkuputken joka katsastukseen.Itse en ruvennut siihen rumbaan,vuosi on yllättävän lyhyt aika
Tommik Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2016 Ragazzonin pätkä oli toissakesänä ajossa mutta talveksi oli otettava pois. Ääni koveni ja tallissa kun tuli pidettyä, niin hajuhaittaa oli. Nyt suunnitteilla Bilteman 100 cel istuttaminen. Pitäis vain löytää hyvä ja halpa hitsari.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään