pappayh Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2016 Purin tukivarresta laakerin ja oli puolet ulkokehästä kuivunu pois. Tukivarren laakeripesään oli syöpyny neulan jälkiä jotka tuntee selvästi sormella. Ootteko hyljänny tämän takia tukivarren vai meneekö uudella laakerilla vaan?
FD100L Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2016 Purin tukivarresta laakerin ja oli puolet ulkokehästä kuivunu pois. Tukivarren laakeripesään oli syöpyny neulan jälkiä jotka tuntee selvästi sormella. Ootteko hyljänny tämän takia tukivarren vai meneekö uudella laakerilla vaan? Vaihtoon vaan jos kerran pesä kulunut kun Minin ehjiä tukivarsia sentään löytyy. Toista se oli joskus 90 -luvulla Metron tukivarren kanssa, mutta vaihdettiinhan sekin sitten lopulta.
minorv8 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2016 Nyt ei tyhmällä raksuta mistä tukivarresta ja laakerista on kyse ?
pappayh Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2016 Takatukivarsi (radius arm) ja sen akselin neulalaakeri.
minorv8 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2016 OK. Sen neulalaakerin saa vaihdettua tukivarteen eli koko tukivartta ei tarvi romuttaa. Vai tarkoitatko että neulat ovat menneet tosta laakerin ulkokehästä läpi ? Yleensä tukivarren ulompi pronssihela on se mikä tyypillisesti on entinen... Laakeri: http://minispares.com/product/Classic/Suspension/Radius%20arms%20fittings/ATJ4098.aspx?1908&ReturnUrl=/shop/classic/Suspension/Radius~arms~fittings.aspx|Back to shop Tukivarren korjaussarja: http://minispares.com/product/Classic/Suspension/Rear/Hydro/GSV1125.aspx?190702&ReturnUrl=/product/Classic/Suspension/Radius arms fittings/ATJ4098.aspx|Back to
pappayh Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2016 Joo eli neulat on tullu laakerin ulkokehästä läpi ja on jonku aikaa ollu. Sen verran lujas oli tukivarres kiinni. Sitä pohdin vain että jos uuden laakerin laittaa siihen tukivarteen niin menee sekin pilalle kun tukivarren laakeripesä ei oo tasainen enää
FD100L Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2016 Joo eli neulat on tullu laakerin ulkokehästä läpi ja on jonku aikaa ollu. Sen verran lujas oli tukivarres kiinni. Sitä pohdin vain että jos uuden laakerin laittaa siihen tukivarteen niin menee sekin pilalle kun tukivarren laakeripesä ei oo tasainen enää Jep, vastaava on tullu vastaan etummaisessa ylätukivarressa ja tultiin siihen tulokseen, että huollon (voitelu) puute. Vaihtoo suosittelen iliman muuta!
minorv8 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2016 Eipä ole tommoista tullut vastaan vaikka aika kuluneita tukivarsia olen nähnyt. Pronssihelat on helposti olleet puhkikuluneita ja pesät ovaaleita. Kantsii ehkä miettiä ostaako suoraan kunnostetun tukivarren esim. Englannista, hyviä aihioita ei välttämättä enää löydy.
ompelija Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2016 Tähän liittyen. Osassa tukivarren kuppi johon hilon kuula uppoaa oli ruostunut puhki. Muutaman millin reikä.Tuokin lienee hylkäysperuste vai kuinka.ei tuohon kehtaa heppiä laittaa. mulla ylimääräisenä korjaussarjat jos nuo varret menee hylkyyn. t.h
FD100L Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2016 Tähän liittyen. Osassa tukivarren kuppi johon hilon kuula uppoaa oli ruostunut puhki. Muutaman millin reikä.Tuokin lienee hylkäysperuste vai kuinka.ei tuohon kehtaa heppiä laittaa. mulla ylimääräisenä korjaussarjat jos nuo varret menee hylkyyn. t.h Ei ole hylkäys peruste. Olisko kuvaa?
FD100L Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2016 Eipä ole tommoista tullut vastaan vaikka aika kuluneita tukivarsia olen nähnyt. Pronssihelat on helposti olleet puhkikuluneita ja pesät ovaaleita. Juu no ei minullakaan noin pahaa ole tullut toista vastaan. Huomasin vaan kun oli pyörä pois ja tein muuta remppaa, oli tukivarsin aivan vinossa, näki silmällä että paska! Onkohan mulla se vielä tallessa, pitääkin tutkia varastoja. Jos löytyy niin laitan kuvan.
Turbo 69 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2016 Eikös takatukivarsissa ole tuo reikä alunperinkin?
pappayh Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2016 Kyllä nuos mun tukivarsis ainaki reikä on sielä kupissa
ompelija Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2016 Joo kyllä mulla on reijät molemmissa. Ehjässä joku 2mm reikä ja about 3mm ainevahvuutta. toisessa taasen yli 5mm reikä ja siis puhki syöpynyt. Ei ole enää symmetrinen sisältä joten taitaa mennä hävityksen tielle..
SE7EN Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2016 Milläs keinoin te olette noita neulalaakereita ja holkkeja taka- ja etutukivarsista vedelleet ulos. ?
ompelija Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2016 Etutukivarren laakeriin voi heppaa pultin ja vetää laakeri putken sisään. Takapään pistin muruiksi. Erinäisin konstein.
koirankoppi Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2016 Uusi laakerin pronssihelahan on kalvettava Linjassa oikeaan mittaan neulalaakerin kanssa. Muuten kuluu nopeasti. Tähän on ihan oma erikoistyökalukin. Löytynee käypä työkalu normi koneistamoistakin.
SE7EN Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2016 Onko jarrysylintereiden hoonaustyökalu huono tähän hommaan.?
minorv8 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2016 Onko jarrysylintereiden hoonaustyökalu huono tähän hommaan.? ON !
tailke Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2016 Tällä kalulla on tullut kohtuullisen hyviä heloja.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään