Sjannis Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Mikä olisi paras tapa viritellä lisää hevoisia Miniin. Ei ole tarkoitus siis laittaa turboa vaan lievempi viritys vaihtamalla palikoita niin että ei tarvitse modifioida osia (ainakaan paljoa) ja että päästöt pysyisivät rajoissa. Ja niin että voimansiirtoon ei tarvitse vahvistuksia. Onko nuo Stage 1, Stage 2 jne... hyviä sarjoja? Kyllähän tuolla liikenteessä pärjää eikä tarvitse jalkoihin jäädä, mutta kuitenkin... :-/
MikaJ Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Mikäli puhutaan tuosta -96:sta Ministä, niin ei ole pelkoa, voimansiirtoa ei tarvitse vahvistaa :D Mitään muuta en voi suositella kuin valmiita siihen suunniteltuja Stage paketteja. Isoja tehoja et tule saamaan siitä laillisesti, koska päästöt pomsahtaa helpolla.
Sjannis Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Täytyy kyllä sanoa, että oli rumin hökötys mitä olen Mini-muunnoksia netissä nähnyt! :P Tuossa on täytynyt olla jo paha tekemisen puute.
Mini1380 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Heh, tollasella ois kiva käydä yrittämässä leimaa konttorilta. Meniskö toi moottoripyöräks vai autoks.
Kirurgi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 Jos alkuperäiseen aiheeseen palaaminen sallitaan hetkeksi niin minulla on vastaava hanke vireillä. Ostin '96 spi cooperiin toisen moottorin samoissa aikeissa. Vakiot 64 hevosta ovat kuljettaneet luotettavasti sen 15000 kilometriä minkä olen kolmena kesänä ajanut, mutta on tunne että ajelu olisi vielä hauskempaa jos tehoa olisi hieman lisää. Toki ajelu on varmasti hauskaa vaikka originaalilla 850:lläkin, en sitä tarkoita. Mutta minä nyt päätin kokeilla mitä spi-minille on tehtävissä. Moottori on nyt kunnostettu ja siinä on sw5-nokka-akseli ja muutamia muita muutoksia. Roverin ecu korvautui tällä tuotteella: http://www.mini-cooper-clubman.de/html/ ... sic_m.html . Tuo on ollut jo tämän kesän käytössä ja toimii mainiosti. Läppärillä pääsee muuttamaan arvoja ja boksi näyttää samalta kuin vakio-ecu. Tarkkasilmäinen huomaa kyllä eron vaikka pienen suoja-kannen alla olevasta usb-liittimestä. Olen juuri vaihtamassa "uutta" moottoria käyttöön, joten kommentteja hankkeen onnistumisesta voin antaa lähiviikkoina. Päästöarvot ovat yksi hankkeen epäilijöiden huolenaihe. Mutta suhtaudun asiaan optimistisesti - toistaiseksi... Timo
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään