next Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2015 Ei kannata vaihdattaa ellei ole rahamiehiä. Arvio oli ihan perus auto huollossa että pelkät työt noin 300 luokkaa kun katsoivat mitä tunteja merkitty huoltotaulukkoon. Mä ainakin tein itse säästin. Öljyt oli 40€ ja tiivisteet joku 30€(oli imusarja irti jne. Ei pakollisia).
Khato Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2015 No pitää sit joskus katsella jos löytyy aikaa, työkalut ja talli :) e: onneksi vasta 102k ajettu, niin ei pitäisi olla ongelmia.
next Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2015 Mulla oli omassa 107tkm kun tein rempan ja sieltä puuttu perästä ehkä 10ml ja muutenkin puhdasta öljyä.
Igor Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2015 Nyt sai 2006:nen raitaa niskaan ja uutta osaa sisälle,, Kompura avattu ja vaidettu öljyt jne... Hintalappu.. Ei sit osunu raidat ihan keskelle... :P TuplaPete and Khato 2
Precis Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2015 Ei helvetti, nii ei näköjään, se alkaa olla ikänäkö ni pientä heittoo tulee näköjään itelläki... Pitää myydä kellä on likinäkö
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään