timos Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2015 Tuollainen kansi mutta mitä mahtaa olla noi pienet meistatut numerot ja iso K Terv.timos
timos Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2015 ja sitten kuva terv.timos
Kimi Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2015 Moi, Ihan tavallinen 12g940 kansi, toi merkintä tarkoittaa että se on 1300gt, mg1300 tai 1300 mk3 cooper s autosta. /kimi
timos Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2015 Kiitos tiedosta. tev.timos
minorv8 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2015 Sen verran normi 940 kanteen eroa että isommat imuventtiilit ja 11 kannenpulttia.
koirankoppi Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2015 Noita oli uusia, täydellisiä kansia venttiileineen, tuplajousineen, myytävänä Englannissa IMM:ssä 50 £:lla :) No on siitä jo aika kauan aikaa ;)
Kimi Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2015 Ihan normi 35,7 ja 29,4 venat.
minorv8 Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2015 Ihan normi 35,7 ja 29,4 venat. Perus 940 kansissa oli 33,3 mm imuventtiilit. Esim Mailerit, 1275 GT sun muut. Jouset yksinkertaiset. 9 kannenpulttia. 1805 kannessa oli tuplajouset.
koirankoppi Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2015 Päätimmäisiä kannen pultin reikiä kyllä porailtiin jälkeenpäinkin ihan tavallisiin "tuunattuihin" kansiin, ihan kotoSuomessa.
minorv8 Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2015 Juu, jokusen kannen mäkin olen porannut.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään