Mini1380 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2016 Kyllähän tuollainen 17% pyörä vaatisi jo isompaa suutinta ja ohjelmoinnin että auto toimisi kunnolla, ei GP:ssäkään huvin vuoksi ole eri ohjelmaa kuin muissa ja isompia suuttimia (samat JCW:n kanssa), kyllä tuon GP:n ja normi S:n eron huomasi ihan selvästi kun tuli molempia koeajettua ennnen ostopäätöstä ja GP:ssä on vain 11% pyörämuutos (toistaiseksi).Ja Dillekin on varmaan jo tarkistanut että ne ahdot on mitä kuuluu eikä ole vuotoja.......ps.eihän nämä millään modeilla mitään kuuraketteja ole mut ei tartte ylämäessä ite vauhtia antaa :P
pulla Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2016 Muistatko Lari missä GP:n välijäähy on myynnissä? Googletellut, mutten ole löytänyt.
Mini1380 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2016 Tais olla joku FB:n MINIn osien ostetaan myydään sivusto.Eilen törmäsin siellä toiseenkin mutta oli kyllä selvästi kalliimpia molemmat kuin toi Airtec.
pulla Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2016 Dille. Ei ollut mikään kuuraketti mutten ole vielä päässyt kunnolla testaamaan ja vielä on osia laittamatta paikalleen. Monesta paikasta kysellyt esim. softaa ja suuttimien ohjelmointia. Monikaan paja ei halua tehdä. Suuttimiksi ajetteli 440 ja Harisen hinta oli alkaen +1000€ suuttimien optimoinille ja päivä ei kuulemma riitä ja yli menevät tunnit oli jotain 150€.
pulla Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2016 Oheisen viestin olen lähettänyt monille pajoille:TerveAutona Cooper S R53 -05. Vakiona: 1598 cm3. 125 kW (170 hv) @ 6000 r/min. 220 Nm @ 4000 r/min.Saisitte autoon lisää tehoa ja vääntöä? Ja onnistuuko kauttanne suurempien suuttimien vaihto ja optimointi.Asennettu Q4 2016- Milltek Catback High Flow Exhaust Systems Resonated- John Cooper Works Airbox JCW/GP (Intake flap removed)- ITG Pro High Flow Air Filter Performance- KAVS Motorsport Reduced Supercharger lightweight Pulley 17% (New lightweigh is 220-225g, old KAVS 450g)- Supercharger Belt- NGK Sparkplugs BCR8ESEhkä ostoslistalla:- Airtec Cooling Top Intercooler 60mm core- Bosch 550cc Injectors, or 440cc ---------------------------------------------------------Onnisttuko? 95% pajoista ei halua tehdä, 5% pajoista voisi tehdä ja hinta on n. 1500-3500€
Dille Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2016 Motorbit tuusulassa oli aika kohtuuhintainen tarjous ainakin pelkälle säädölle. Vastasivat aika nopeasti @. Mini1380 1
holkki Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2016 Motorbitistä hyviä kokemuksia,on tehnyt mulle useampaan eri autoon softat,myös Miniin.
Igor Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2016 http://www.chip-tuning.fi ainakin tekee ohjelmointeja ja asennuksia R53:een. Hinnoista en tosin osaa sanoa...
Mini1380 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2016 Jotain hintojakin sivuilla näkyvissä:http://www.chip-tuning.fi/brand/car/Mini/
Igor Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2016 Jotain hintojakin sivuilla näkyvissä: http://www.chip-tuning.fi/brand/car/Mini/ Aika realistisen oloisia noi ykköskoppaisen tehonlisäykset pelkällä softalla. Ja en mä mahdottomana pidä tota rullan vaihdolla ja softalla normi Cooper S:ään luvattua +41hp.
Mini1380 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2016 Cooperin ja Onen arvot kyl ei oikeen täsmää kun Onesta saa yleensä lastuttamalla samat lukemat kuin Cooperista siksi V1600 luokan autot monasti tehdään Onesta kun se on paperilla tehottomampi mutta sallituilla modeilla saadaan samat tehot.Worksin tehonlisäystä pidän taas aika kovana ellei sitten samalla nosteta kierrostenrajoitinta ylöspäin.
Igor Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2016 No joo, R50 Cooperin ja Onen tehoerohan on alunperinkin tehty softalla... taisi olla niin että Onen softa ei vaan avaa kaasuläppää täysin auki ylemmillä kierroksilla?
Mini1380 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2016 R50 Cooperin ja Onen tehoerohan on alunperinkin tehty softalla... taisi olla niin että Onen softa ei vaan avaa kaasuläppää täysin auki ylemmillä kierroksilla? Näin oon ymmärtänyt että kaasuläpän avautumisella tehty toi ero.
next Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2016 On siellä ennakoissakin eroa. Lisäksi one:sta saa siviili ajossa nopeamman kiihtymään lyhyempien välityksien(lähinnä perän osalta). Mulla on one:ssa bluechip ja ero vakioon on huomattava ja vaan muuttu paremmaksi kun vaihdoin putkiston ja suodattimen parempiin. Tehot nousi koneen 90 hevosesta 142 näillä muutoksilla. Näistä syistä jo aijemman omistajan laiminlyömä getragin 5 vaihteinen siirtyi toisenpuoleiseen parin vuoden ajoilla.
pulla Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2016 Hei. Mitä suosittelet 'strut bar" merkiksi? Moottoriin, alle ja takaluukkuun. Matkaajoon mutkaisille teille...
Mini1380 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2016 Alle eteen hinta-laatusuhteeltaan ehdoton on varmaan OMP MA1870, hinta vähän vaihtelee välillä punanen on halvempi kuin musta.esim.http://www.ebay.co.uk/itm/MA-1870-G-OMP-BLACK-LOWER-STRUT-BRACE-BMW-MINI-GEN-1-R50-R52-R53/172050831099?Konehuoneessa mulla on JCW:n oma jotkut tarvikkeet on vissiin jäykempiä mutta itse tahdoin alkuperäisen.Lisäksi laitoin avo-mallin konehuoneentuet https://orranje.co.uk/product/mini-cabrio-bracesTakaluukun tuista en oikein tiedä kun kaikissa on niin heppoiset kiinnitykset että voiko ne vaikuttaa mitään.
Igor Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2016 Mulla on toi OMP:n alatuki, ja sen vaikutuksen oikeasti huomasi ajossa. Ylätukena mulla on M7:n tekele, koska se tukee samalla niitä iskaritorneja... googlaa R53 mushrooming, niin selviää miksi: http://lmgtfy.com/?q=r53+mushrooming... se tanko on ollut aina välillä irti remonttien jälkeen, enkä ole kauheasti huomannut eroa siihen kun se on kiinni... Ne takaluukkuun tulevat tuet on täysin kosmeettisia lisukkeita. TuplaPete 1
TuplaPete Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2016 OMP on ihan ok. Mullakin on OMP alhaalla sekä konehuoneen puolella. Niitä saa esim ebaysta kimppapakettina ihan kohtuu hintaan. Olen jopa takaluukun puolelle laittanut tuon kosmetiikka patukan tuomaan vähän race fiilistä myös sinne. Iskareitten jäykkyyssäätönuppien ohella :D Kaikki modaukset kannattaa, jos niistä tulee itselle parempi fiilis vaikka ne eivät aina hyödyttäisikään suoraan. Ja virityshän on aina onnistunut, jos tehot laskevat alle 15% lähtöarvoista 8)
pulla Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2016 Terve, kiitokset taas kaikille tiedoista. 1380, oletko hankkinut uuden Minin? Jos niin, onko teillä viisi Miniä pihassa...
Mini1380 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2016 Ei meil oo kun neljä. Sininen Clubman S on Heidin viimeisin, eli nyt on pelkkiä Minejä taloudessa.
pulla Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2016 Löysin ehkä softapajan. "Softalla 225hv/+50Nm ja sillä pulleyllä, mutta tällöin pitää olla ns.sportcat. Vakio catti ei kestä." Eli onko JCW ja GP malleissa eri katti kun normi ässässä?
next Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2016 Ei ole eri ja vakiokatti on ainoa joka kestää nousevat pakolämmöt jos et muuta kantta jne. Isompi katti sitten vasta kun teet jotain muutakin koneelle kuin ohjelman ja perusvirit.
Igor Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2016 Vakiokatti kestää taatusti tuon. Paljon enemmänkin. Sent from my SGP611 using Tapatalk
TuplaPete Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2016 Raportoi Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2016 Kuulostaa aika rohkealta tuo 225hp. Kerrotaan nyt ihan silkkaa mitattua dataa tänne foorumille ilman mitään kaunisteluja Auto r53 JCW 2006 alku tehot oli noin 200hp. Vähän vaihteli vetojen yhteydessä. Sitten tuli +2 kampura, -17 ahdin rulla, toiset tulpan johdot ja tulpat sekä Motorbitin ohjelmointi Tämän jälkeen penkitettiin 218hp Joten ei kannata tuolla -17 rullanvaihdolla mitään exponentaalisia teholukeman nousuja odotella Nyt kuitenkin useita tunteja ja euroja minin konepellin alle sijoittaneena lukemat alkavat olla jo silmälle mukavampaa luattavaa O0 Ja muutenkin kun aloittelevat ministerit lukevat foorumeita ja saitteja, niin ei kannata aivan sinisilmäisesti uskoa kaikkea mitä niissä kirjoitellaan :D Mini1380 1
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään