kjuetus Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2015 Olen vastikään hankkinut itselleni Mini Mark 4 vm-80 auton, ja olen pian viemässä sen ensimmäiseen katsastukseeni. En oikein tiedä mitä odottaa katsastukselta, ja mietin josko kävisin näyttämässä sitä jollakin joka osaa siitä jotain sanoa ensiksi. Ajattelin ensin kysellä korjaamoilta suoraan, ja kaveri vihjaisi josko Mini-yhdistys osaisi auttaa paremmin. Tiedän itse autosta sen verran, että ilmeisesti sen takajarruja pitäisi säätää kai, mahdollisesti korvata 2 renkaista ja korjata peruutusvalo, kun se menee 2. ja 4. vaihteen kanssa päälle. Onko auttavaa näkemystä? Kiitos! Mikael Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
johnny Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2015 karaasi juvanmalmilla, britteihin erikoistunut. sylkyt ja kengät saattaa jopa löytyä suoraan hyllystä jos tilanteet kääntyy ikävään suuntaan. :)) wilbon 1
kjuetus Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2015 Noh, opastusta löytyi ja jarrut tuli säädettyä. Tuo paikka pitää tarkistaa myös. Kone on seuraava joka vaatii jotain laittoa. Vaikuttaa siltä että aika monta asiaa saa tehtyä itsekin. Kiitos! Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään