korkee22 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2015 Onkohan kyseessä Korkea vai matalapaine pumppu?Muita tekstejä ei oikein löydy..
tailke Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2015 Ulkonäön perusteella HP eli korkeapaine pumppu. Viisaammat korjatkoon.
korkee22 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2015 Eli taitaa sittenkin tarvita paineensäätimen
imperial Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2015 Näyttää olevan SU:n korkeapainepumppu. Sopiva kahdelle puolitoistatuumaiselle eli 38 mm SU HS4:lle. Siitä voi vetää jotain päätelmiä. Ensin katsoin, että oli LCS-pumppu, mutta ei olekaan, mutta liian tehokas tämäkin normikäyttöön, mutta normaali neulaventtiili pitäisi toimia moitteetta. Yksi juttu tuli mieleeni.. Volvo käytti joskus HS2 SU-kaasuttimia joissa oli erilainen kohokammion kansi ja koho. Silmämääräisesti katsottuna eivät eroa mitenkään muista, mutta tulvii yli jos osia sekoitetaan esim. Minin osiin. 997 cc Cooperissa oli kylläkin poikkeuksellisesti näitäkin samoja kansia..
korkee22 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2015 Joo,olisko sitten juuri niin että on väärä kohokammion kansi ja koho.Korjaussarjan olen kaasariin laittanut.Edelleen saa bensiiniä liikaa,kun putkesta lyö lieskaa eli kaasari varmaan tulvii ja neulaventtili ei pidä..
korkee22 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2015 Mikähän tuossa olisi järkevintä?Laittaa säädettävä paineensäädin, vai kokonaan uusi pumppu?Paljonkohan ne paineet tulisi olla tuolle yhdelle kaasarille?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään