Jump to content

R55 JCW -12


skithund

Recommended Posts

Kirjoitettu

No,isompi cooleri taitaa löytää paikkansa "farmari-auton" keulalta.... ;D

 

Näin saattaa olla :) Pitäis varmaan katella millanen homma toi puskurin tiputus oikeesti on, josko pistäis omat hihat heilumaan kesälomalla. Edellinen yritys jäi siihen, että en saanut keulaa tarpeeksi ylös mökin pihassa.

Kirjoitettu

Puna-musta väritys on kieltämättä näyttävä. Onkos toi nyt JCW vai fJCW?

 

fJCW jotakuinkin kaikilla varusteilla mitä tehtaalta saa, eli painoa on kuin pienessä kylässä :)

Kirjoitettu

Katsellaan mitä tästä tulee. Meneekö se WC50 siis johonkin liikkeeseen vaihdossa? Kiinnostaa edelleen ;)

 

Löytyypi Helsinki/Konala Kamuxin vaihtoautoista varmaan ens viikolla. Kaupat olisi tarkoitus tehdä vielä tällä viikolla.

Kirjoitettu

Löytyypi Helsinki/Konala Kamuxin vaihtoautoista varmaan ens viikolla. Kaupat olisi tarkoitus tehdä vielä tällä viikolla.

Tulihan se vihdoin tänään myyntiin. Harmi vaan, että hintakin pompannut limited edition luokkaan, niin ei pussi kestä hankkia toistaiseksi :-\

 

Anteeksi off topic.

  • 2 viikkoa myöhemmin...
Kirjoitettu

Jatketaan vielä sen verran offtopicia, jotta kävin koeajamassa tuon (ilmeisesti) skithundin JCW50:n Kamuxilla ja kyllä herätti halun omistaa [emoji16] Hintaa ja kilometrejä sekä ikääkin vain juuri sen verran että päädyin lopulta eilen tekemään kaupat '13 Cooper S R56:sta jolla rullattu 11 tkm. Ei se sama peli kyllä ole, joten seuraavan postin aiheena onkin ässän viritys [emoji38]

 

On muuten kerrassaan huikean hyvä tuo alcantara-nahkaratti. Ihme ettei sitä löydy useammasta yksilöstä. Liekö niin tyyris? Mitähän kustantaa jälkiasentaa?

  • 1 year later...
Kirjoitettu

Projektia ei ole ollut, kun kaikki raha on palanut kaikkeen muuhun harrasteeseen.

 

55tkm ajettu ja takanavat/-laakerit meni vaihtoon, n. 400€ per nurkka. Sen verran railakkaasti rahisee, että etunurkat varmaan vuorossa seuraavaksi.

 

Sen verran kallista ylläpitoa näin pienillä kilometreillä, että taitaa auto vaihtua ennemmin tai myöhemmin.

Kirjoitettu

Miten helkkarissa ne voi maksaa noin paljon?? Oliko tuo töineen, osineen ja menikö muuta kuin laakerit? 

Kun työnähän tuo on hirveen simppeli varsinkin taakse kun napapaketti joka vaihtuu kokonaisuudessaan on vain pultattu tukivarteen eli ei tartte prässäillä mitään.
Laakerisarjan ovh.149€/puoli taakse ja 157€/puoli eteen.

ps.oliko merkkiliikkeessä laitettu?

Kirjoitettu

Joo, töineen ja osineen.

 

BMW yleistyö 25,63€

Takapyörän laakerin vaihto 120,15€

Wheel hub 216,93€

4* Mutteri 19.80€

 

Autokeskuksessa hoidettu.

  • 2 years later...
Kirjoitettu

Mitään projektia ei tullut, kun kiinnostus touhuihin hiipui.

Auto vaihtoi omistajaa tiistaina ja löytyy jatkossa Kouvolan suunnalta, jossa perheessä oli jo ennestään R50 MINI.

Saa nähdä mitä tulevaisuus ja täyssähköinen MINI Cooper SE tuo tullessaan, mutta tällä haavaa ei ole tulossa uutta autoa (tai varsinkaan MINIä) taloon.

Kirjoitettu

Noo, pakko vähän kommentoida....Tullut seurattua näitä sun kaikkia Minejä täällä foorumilla, ja muistini mukaan olet aijemminkin meinannut "loikata" järki-autojen pariin...No, välillä se mitta tulee täyteen ja joskus elämän tilanteet vaikuttaa auton hankintaan, mutta toivottavasti viellä Minien parissa myöhemmin jatkat, vaikka niiden "sähkö"-versioiden parissa! Ja näin kouvolan nurkilla asuvana tulen todennäköisesti törmäämään sun Exään....

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...