hirsala Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2015 Terve. Minulla on -96 1.3 cooperi. Ei mennyt leimasta läpi, koska on liian matala, maavara 6.5cm. Pitää vaihtaa jousina toimivat kumit eteen. Osat saan keskiviikkona, mutta onko kenelläkään tietoa kuka/missä näitä hommia tekisi? Itse en osaa, sain yhden vinkin, mutta hinta oli niin rapea, että koittaisin etsiä kohtuullisempaa. Onko tämä iso homma?
tailke Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2015 Haetko verstasta Inarista vai Hangosta?? Oikeilla työkaluilla työ sujuu melko helposti. Tämä työkalu on lähes välttämätön: minispares.com 660330 tai TOOL07
hirsala Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2015 Moi, hah, hyvä pointti. Asun espoosta, joten etälä-suomesta koitan löytää.
Mini1380 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2015 Mahtaako Autorep:istä vielä löytyä työkalut ja osaava käyttäjä:http://www.rover.fi/Lisäksi olisi hyvä/suotavaa vaihtaa ne jousituksen kuulatapit kuppeineen tai vähintään uudet kupit jos kuulatapit vielä ehjiä.
Mini1380 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2015 Mikä on "rapea hinta" menee siinä kuitenkin hetki kun ne vaihtaa, ne alumiinitrumpetit kun ovat yleensä aika piukassa niissä kumikartiossa ja kuulatapeissa..
hirsala Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2015 Kaveri pyytää työstä 500€. Siksi kyselen, kun en tiedä kuinka iso työ se on. Jos se maksaa tuon, niin sitten ei auta, mutta ajattelin täältä vähän tarkistella, kun täällä kuitenkin paljon asiaa osaavia minimiehiä ja naisia..
Ado50 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2015 Aika matala 6,5 cm ! Ei kai sun Minissä vaan ole Hi-Lo sarja jolla maavara on säädetty noin pieneksi ?
MikaJ Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2015 Kyllä se maavara voi olla ton verran lyttääntyneillä kumeilla ilman hilojakin. Alta 8senttiä mullakin taitaa olla kun konttorilla raapii pohja kiinni kevenninnostimeen, orkkis -96 lyttäntyneet jouset keulassa.
hirsala Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2015 Jaa, enpä tiedä onko hiloja....
koirankoppi Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2015 Kyllä nämä nykyisin myytävät uudet voi painua noinkin alas. Ne vanhemmat alkuperäiset ei. Uusilla tarkoitan jotain 80 vuosimallista eteenpäin :) Laitoin aikanaan kun vähä rallinajoa leikittiin uudet kumipallot eteen, vuonna 92. Ensimmäisen kisan jälkeen oli keula painunut niin alas, että oli pakko vaihtaa. Luhtasaari kertoi silloin että jossain vaiheessa kumiseosta muutettiin pehmeämmäksi mukavuuden hakemiseksi. Häneltä löytyi silloin uudet "vanhaa varastoa" talkkipusseissa. Niillä sitten ajettiin ne muutama vuosi mitä ajettiin, eikä keulan korkeus ole muuttunut. Jos jousihomman ihan laskutettavalla ajalla korjaamohinnoilla tekee, niin kyllä se varmasti 500€ maksaa. Teoriassa oikeilla työkaluilla aika simppeli homma, mutta käytännössä voi työpäiväkin mennä.
hirsala Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2015 Moi vielä. En saanut tietoon muita tekijöitä, 500€ käteen niin kaveri tekee. Kaipa se sitten on oikea hinta mutta minkäs teet kun ei ei itse osaa...
Aki Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2015 Kuinkas kiire olis? Saattais tulla hiukan edullisemmaksi..
hirsala Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2015 Moikka. Kiitos vastauksesta. Sovin jo, että vien auton Vihtiin aamulla missä kaverilla paja. Varmaan erilaisia korjauksia tulee jatkossakin, joten mielelläni olen yhteydessä. Kiitos vielä.
cooper998 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2015 Tuollaisen uuden SPI/MPI classic Minin jousien vaihto on kaikkea muuta kuin yksinkertaista. Siellä on niin paljon erinäköisiä bokseja ja letkuja ja liittimiä ja mitä lie, että valtaosa ajasta menee konehuoneen siistimiseen, jotta pääsis ylätukivarren akseliin käsiksi. Ite oon muutaman kerran kieltäytynyt kunniasta. Jossain 60-lukulaisessa ei oo homma ei mikään..
hirsala Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 Terve. Joo, juttelin eilen kaverin kanssa joka homman tekee. Sieltä pitää purkaa sitä sun tätä, ei varmaankaan helppo homma. Nyt tietää sitten senkin...
MikaJ Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 Ne SPi/MPi boksit ja muut sälät lähtee yllättävän helposti pois, ei kannata säikkyä niitä. Semmoinen vartti ja kaikki sälät jarrutehostinpaketia myöten on irti. Suurin homma siinä kuitenkin on ne trumpettien irroitus kumikartoista.
Kimi Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 En ole vakiominiin tätä tehnyt, mutta jos irrottaa iskarin sekä ylätukivarren navan nivelestä, niin eks toi laskeudu niin alas että saa kumielementin ulos. /kimi
Mini1380 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 En ole vakiominiin tätä tehnyt, mutta jos irrottaa iskarin sekä ylätukivarren navan nivelestä, niin eks toi laskeudu niin alas että saa kumielementin ulos. /kimi EI
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään