claymad Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 Tuli purettua tollanen vaihteen siirrin, niin mahtaiskohan siinä taaimmaisessa holkissa mikä tulee sen siirtimen takaa läpi saada olla välystä, kun tossa mun ainakin sitä on melko paljon. Mietin vaan että voiko tulla ongelmia vaihteiden silmään menemisessä?
MikaJ Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 Tankomalliset mekanismit on aika pomminvarmoja vaikka välystä onkin. Mutta silti kyllähän siitä ihan eri fiilis tulee kun kaikki välykset on poissa... Lisäksi kannattaa muistaa että tuollaisessa vivustomekanismissa välykset helpolla kertaantuu, pari pientä välystä eri kohdissa onkin iso välys kepin päässä. Tuollanen täysin kunnossa oleva vivusto on mielestäni juuri täydellinen, vaihdevälin lyhentäjällä mennään jo miinuksen suuntaan kun välit tulee sentin lyhkäisiksi.
Mini1380 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2009 Tuollanen täysin kunnossa oleva vivusto on mielestäni juuri täydellinen, vaihdevälin lyhentäjällä mennään jo miinuksen suuntaan kun välit tulee sentin lyhkäisiksi. Eipäs ku välyksetön vivusto ja lyhennin on aivan ehdoton !
claymad Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2009 harmi ettei tohon lootaan saa sitä sateenvarjotikkua mä kun niin tykkäsin siitä puolen metrin liikeradasta ;D ;D
koirankoppi Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2009 Vanha KUNNOSSA oleva alumiinitunneli vaihteisto on paras omin kokemuksin! Ei tarvitse lyhentäjiä, jämptit hyvät välit! Hyvin suojattu, ei kuse öljyä mistään stefoista. Kun vaihteiston päässä säätää ulkoisen nivelen oikein ja tiukkaan, A VOT! Valmis kilpavaihteisto ;)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään