holkki Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2015 Joo,tämä pitäis vaihtaa, vuotava kampuran takapään stefa.....
holkki Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2015 Ja nämä sillä samalla vaihdelaatikon irroituksella.... Toiveissa olis,että puuttuvat alapallot tulisivat ennen vappua,muuten menee ensi viikolle.. skithund and Igor 2
Igor Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2015 No tommosessa pienessä rempassa joutuu jo vähän purkamaankin. :D Ite sain miniremontin (pun intended) just vapuksi valmiiksi... holkki and AAB-1 2
holkki Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2015 Voi hemmetti,olipa lohduttavat kuvat !! joo,suli tuo pilarinosturi paikka kaverin tallilla kuin kusi lumeen,eli joutuu tekemään "lattialla"....Samassa rempassa laitan coiloverit kesäksi...
Jarge Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2015 Heh heh, mulla on auto just tällä hetkellä tuon vas.yläkulman tilassa. Just sain viimeisen osan käteeni ja nyt alkaa auton kasaaminen uudella ahtimella :) Ei tuossa hommassa varsinaisesti ole mitään vaikeaa, mutta aikaavievää purkamista ja kasaamista ON...
Igor Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2015 Heh heh, mulla on auto just tällä hetkellä tuon vas.yläkulman tilassa. Just sain viimeisen osan käteeni ja nyt alkaa auton kasaaminen uudella ahtimella :) Ei tuossa hommassa varsinaisesti ole mitään vaikeaa, mutta aikaavievää purkamista ja kasaamista ON... Juu, pirusti pulttia ja mutteria vaan väännettävänä, ja se letkujen määrä... uuden ahtimen kanssa ei varmaan tuu tätä ongelmaa, mut vanhan ahtimen kanssa kannattaa tsekata se huohotusletkun tiivisteen kunto/asento siellä ahtimen päässä kun ahdin on vielä pöydällä. On meinaan kettumainen ronkittava kun ahdin on koneen kyljessä eikä letku meinaa upota paikalleen.
MattiH Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2015 Minäkin haluan coiloverit. Omassa joku -30% jousisetti vakioiskareilla. Ihan hirvee alusta ajaa. Mitä te ootte tilaillu? Ymmärsin, ettei BC:n alustaa saa enää muutoskatsastettua, niin en sitä uskaltanu tilata. Olisko jotain muita edullsia ja hyviä? Igor, mikä osa toi keskimmäisistä kuvista oikeanpuoleisessa on?
MattiH Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2015 Holkki, otitko kiinteen vauhtipyörän? Mulla vissiin se kaksoismassa vähän väpättää, kun täristää polkimeen vedättäessä matalilla kierroksilla. Muutenkin kytkin jo 172tkm ajettu, niin koko hoidon saa varmaan kohta vaihtaa. Mikä kytkin/vauhtipyörä olis järkevä tilata? Orkkiksia en ajatellu, jos vaikka jatkossa innostuu vähän enemmän virittämään tota. ::)
Igor Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2015 Minäkin haluan coiloverit. Omassa joku -30% jousisetti vakioiskareilla. Ihan hirvee alusta ajaa. Mitä te ootte tilaillu? Ymmärsin, ettei BC:n alustaa saa enää muutoskatsastettua, niin en sitä uskaltanu tilata. Olisko jotain muita edullsia ja hyviä? Igor, mikä osa toi keskimmäisistä kuvista oikeanpuoleisessa on? Kampiakselin asentotunnistin, vaihdoin siihen tiivisteen kun oli valmiiksi näkyvillä. Se on siinä vesipumpun alapuolella. Pikkusen se ympärystä oli märkä, eli ei siinä vielä ollu isompaa vuotoa. Tunnistimen irrotus pitäs onnistua käsikopelolla kun pistää keulan "service modeen", eli ei tartte välttämättä laskea jäähynesteitä pois. Omat coiloverit on mallia Bilstein B14. Ei ehkä maailman mukavimmat käyttöautossa, mutta kyllä noiden kanssa tulee toimeen. :) Ja mukana tulee TÜV:n paperit, eli saa muutoskatsastettua.
MattiH Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2015 Eiku siis tarkoitin tuota rautaista mötikkää, mistä menee kuin pitkä kierretanko lävitse? Missä on viereikkäin vanha ja uusi. Just tuota samaa bilsteiniä katoin. Oli aika edullinen, mut toisaalta sais olla ihan OK ajettava myös normiajossa, koska ratahommia harrastan tosi vähän.
Igor Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2015 Vaikeita nää oikeat ja vasemmat ja keskmmäiset :D Se on moottorin ylempi tuki, elikkäs siellä repsikan puolella. Faceliftissä se alkuperänen on tommonen nestetäytteinen, ja vanhemmiten ne nesteet tahtoo karata. Toi uusi on Vibratechnicsin tekele, vähän alkuperästä tukevampi. Näkyy myös kahdessa viimesessä kuvassa konehuoneen vasemmassa laidassa. Jos tuut Mobiliaan clubin kesäkauden avajaisiin, niin eiköhän Bilsteinien kovuuden testaus ole järjestettävissä :)
holkki Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2015 Moro! No,Vappu piti pyhittää vaimon oikuille(puutarhatöitä yms), saa alkavalla viikolla keskittyä Miniin..Joo,hommasin uuden JCW -mallin kaksoismassan edullisesti Saksasta. Olin aikeissa laittaa "singlen",kyselin jopa Lohenilta etuja/haittoja , mahdollisia vaihteisto värinöitä ja sivuääniä, poljinvoimaa yms. Kertoivat vaihtoehdon olevan "ok", mutta päädyin orggikseen lähinnä "varmuuden vuoksi".No, aika näyttää , kuinka fiksu valinta. Mullakin nuo voimalinja muutokset on sillä rajalla,jotta jos poljee kuin "tulpatonta mopoa", varmana JCW-kytkin/vauhtipyörä paketti antautuu... No ,minulla on juuri ne "laittomat" coiloverit, BC racingin BR . Oli osto hetkellä tiedossä mahdollinen/todennäköinen ongelma katsastuksessa. Ajatuksena on ajella kesä koemielessä "Onko coiloverit mun juttu.." Öhlinsin road/track tavoitteena , jos onnistuu vaimolta sen +pari tonnia piilottelemaan.... Syksyn tullen näytän konttorilla ,jos ja kun hylkää, normi sport-alusta talveksi alle. Ostin foorumilaiselta , kesän ajeltu, houkuttelevan halpa.... Joo,MattiH , myös BC racing ajettavissa Mobiliassa, jos paketti kasassa ensi viikon lopulla!!
Jarge Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2015 Minäkin haluan coiloverit. Omassa joku -30% jousisetti vakioiskareilla. Ihan hirvee alusta ajaa. Mulla on H&R -30mm ja kohtuu uudet (siis näin oletin, kun katselin iskareiden yleiskuntoa) orggisiskarit ja ei ole mitenkään hirveä ajaa. Joko tässä on riman korkeuden asettamisesta kyse tai sitten ne orggiksesi on loppu? Jos puskurin saan maalarilta niin tarkoitus on pyörähtää kanssa Mobiliassa. Pitääkös siellä sitten järjestää kunnon "ristiinajelut" näillä eri alustoilla :D
Igor Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2015 Pitääkös siellä sitten järjestää kunnon "ristiinajelut" näillä eri alustoilla :D Se vois olla kyllä mielenkiintosta :) Kävin vknloppuna pyörähtämässä tuolla Mobilian pihalla, ja sinne menevä tie on ainakin sopivassa kunnossa mukavuuspuolen testausta ajatelleen, asvalttiakin oli kaivettu pätkän verran auki.
holkki Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2015 Mulla on H&R -30mm ja kohtuu uudet (siis näin oletin, kun katselin iskareiden yleiskuntoa) orggisiskarit ja ei ole mitenkään hirveä ajaa. Joko tässä on riman korkeuden asettamisesta kyse tai sitten ne orggiksesi on loppu? Jos puskurin saan maalarilta niin tarkoitus on pyörähtää kanssa Mobiliassa. Pitääkös siellä sitten järjestää kunnon "ristiinajelut" näillä eri alustoilla :D Mun mielestä ne on jopa Ameriikan voorumilla kehuneet tuota H&R+vakio iskari- comboa mukavaksi sport-alustaksi....
MattiH Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2015 Mulla ei oo mitään hajua, mitkä jouset tossa on. Mut matalampi se on, kuin vakio. Jotkut mustat.. ;D
holkki Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2015 No,keskustelun alkuperäinen "vappu-remontti " hieman venyi, mutta nyt pitäisi olla "kevätajelu"kunnossa... AAB-1 1
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään