tailke Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2015 Onko sytytysjärjestys oikea???
korkee22 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2015 Sytysjärjestyksenkin kävin vielä kertaalleen läpi tänään,pitäs olla oikein..Alkaa pikku hiljaa epätoivo tulla:-)
korkee22 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2015 Niin kait se sytytysjärjestys 1100 koneessakin on 1-3-4-2? Ja kytkimen puolelta lähtee numerointi?Voihan toki olla mahdollista,että jakopää on kasattu väärin.. Kimi 1
MikaJ Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2015 Ykkönen on jakopään puolella perinteisesti moottoreissa, eli Minin tapauksessa jäähdyttimen puolella.
korkee22 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2015 Just..No,kyllä sen sytytysjärjestyksen sitten piti alunperin olla oikein päin..Alkaa keinot käydä vähiin kohta-:)
minorv8 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2015 Ja huomioit jakajasta mihin suuntaan pyörii ?
koirankoppi Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2015 Kyllä Oulustakin löytyy varmasti autonasentaja joltain pajalta, joka on ollut työelämässä 80 luvulla ja nähnyt Minejä ennenkin. Ei se Minissäkään mitään salatiedettä ole sytkän säätö. Kyllä se ihan autonasentajan perustaidoilla pitäisi onnistua.
korkee22 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2015 Joo,pyörimissuunta huomioitu ja siinä pyörijässä näkyy olevan se osoitin nuolikin:-) Nyt kun sain taas kaikki paikoilleen kaikkien ohjeiden mukaan,niin ei enää lupaakaan lähtä käyntiin:-(
korkee22 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2015 Mitähän tuota vielä vois kokeilla?Ennenkuin purkaa koko motin:-)
Kimi Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2015 Ota nyt ensin kaikki tulpat irti jolloin jaksaa pyörittää, ja katso että tulee kipinä. Jos tulee niin .... Pyöritä ykkönen ja nelonen ykk. Venakoppa irti ja kokeilet kummassa tuntuu venavälykset. Virranjakajan kansi irti ja katsot mihin suuntaan pyörijän kärki osoittaa. Sen sylinterin johto josta tuntuu venavälykset, laitat siihen reikään johon pyörijä sojottaa. laita kaikki kiinni, ja älä pelästy kun pärähtää käyntiin. /kimi
korkee22 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2015 Ottaa melkein kaikki kierrokset nyt,mutta meinaa vähän hyytyä ja lyö lieskaa edelleen ja savuttaa melkoisesti.Täytyy vielä käyttää imu/pakosarja irti ja uusia tiiviste siihen.Voihan olla että imupuolella on pikku vuoto?
korkee22 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2015 Tuli tuossa mieleen,että kun tuossa on jälkiasennettu su sähköinen bensapumppu. Niin tarvitseeko se väliin jonkinlaisen paineen säätimen?
Päivi Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2015 Kuulostaisi siltä , että saa liikaa bentsiiniä! Tämä arvailua vain :)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään