korkee22 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2015 Joo, ihan tarpeeksi melua on yhdelläkin vaimentajalla..täytyy koittaa etsiä jostain tarpeeksi pieni vaimennin. .
minorv8 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2015 Eipä taida vakio 1100 koneissakaan olla tuplajousia.
korkee22 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2015 Eli varmaan jälkeenpäin lisätty vaan tuplajouset?paremminhan ne toimii vaan tuplajousilla..
Ado50 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2015 Eikös 1098 cc koneissa ole ollut myöskin 12G202 sijaan 12G295 kansia jotka ovat tuplajousilla.
korkee22 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2015 Onkohan kannessa mitään muuta eroa? Jostain luin että nuo moottorit olis ollu vihreitä -75 asti? Mulla toi on punainen ja yhdellä su hs 4, joten varmaankin vaihtokone? Vai oliko noita sitten jossain special mallissa vakiona?
minorv8 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2015 Veikkaisin että 295 kansia olis ollut ainoastaan MG1100 moottoreissa, tuskin tavallisessa Minin koneessa ?
koirankoppi Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2015 Suomessa ei koskaan myyty Miniä uutena 1100 koneella, eikä ole taidettu jälkituodakaan? kyllä ne kaikki on Mailerin nokilta Miniin vaihdettu ja niitä MG 1100 autoja ei tainnut myöskään montaa Suomessa olla? Normi 1100 koneessa ei tuplajousia. Punainen väri lienee jo 1100 moottorin jälkiasentaneen jäljiltä maalattu. En muista koskaan nähneeni BMC/Blmc:n tehdasasenteisia tai vaihtomoottoreitakaan punaisia.
korkee22 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2015 Mutta ilmeisesti Ruotsiin on tuotu, jostain muistan moisen lukeneeni. .
koirankoppi Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2015 Ne lienevät 80 luvun Minejä. Ei ole tainnut niitten moottori/vaihteistoja ajautua Suomeen. Mulla on 1100:sen Minin saksankielisen esitteen kopio jossain. Ei tainnut olla missään kovin yleinen. 1100 Mailerin moottoreita on kyllä monessakin Minissä Suomessa. Meidänkin Travellerissa. Eihän siinä tonniseen ollut muuta eroa kuin kampiakseli ja männät. Nokka-akselin arvot vähän eri, mutta ei mitenkään "viremoottori"
MiniKö Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2015 12G295 kansi löytyy myös 998 Cooperista MG 1098 lisäksi.
korkee22 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2015 Eipä tainnut olla putkessakaan vika.raotin putkea imusarjan kohdilta kunnolla. Niin sama juttu, kun laittaa kaasun pohjaan niin hyytyy vaan? Mutta voisiko olla että saa nyt sit liikaa ilmoja tuosta putken ja imusarjan liitoksesta? Kaikki on kyllä kohta käyty läpi, paitsi uutta kaasaria en ole vielä laittanu:-)
korkee22 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2015 Miten noissa nuo neula hommat menee? Millähän tuota uskaltas lähtä koittaan?
faake Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2015 Nyt meni multa hieman ohi, miten se nyt saa liikaa ilmaa jos pakoputki piti ottaa auki esim. pakosarjasta? Yhtenäinen imu/pakosarja pitää olla kanteen kiristettynä kuten normaalistikin! Vai miten testasit putken tukkoisuuden,mitä liitosta raottelit?
korkee22 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2015 Joo,on yhtenäinen imu pakosarja,joka on kiristetty tiiviisti kanteen. Raotin vähän putkea siitä ensimmäisestä liitoksesta imusarjalta alkaen.
korkee22 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2015 Nyt melkein jaksaa ottaa kaikki kierrokset,mutta putkesta tulee liekkejä:-)Sytytystä ja seosta koittanut säätää,mutta ei auta;-(
Mini1380 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2015 Mihinköhän arvoon olet sytytyksen säätänyt?
korkee22 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2015 Ihan summissa kokeilemalla eri kohdissa jakajaa kääntelemällä.Missä kuulostaa parhaalta..pitäsköhän vielä lampulla koittaa?
koirankoppi Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2015 No, ei se ihan ihme ole jos Mini ei pelitä :) Ei se sytty ihan sillä kohdilleen mene, että jakajaa korvakuulolla kääntelee. Kyllä perusennakko pitää katsoa, eikä se perus vehkeessä muuta tarttekaan. Ja noi putken raottelut meni kyllä ihan yli..??? Kaasarin Neulaa voi ihan itsekin ohentaa, kun laittaa vaikka porakoneeseen kiinni ja hienolla hiomanauhalla hioo. Sillä tavalla saa vähän suuntaa oikeasta. Siten Mini tonnienkin (kilpurit) neulat ainakin joskus tehtiin.
minorv8 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2015 Kyllä se ajoituslamppua vaatii. Kärjettömän jakajan kääntely summamutikassa on vähän mitä sattuu. Niin kuin seoksen säätelykin... Kärkijakajan saa sentään aika hyvin jollain lailla tikkiinsä ilman lamppuakin. Eka homma nyt kuitenkin olis saada se sytytysennakko hehtaarille. Siitä voi sitten alkaa arpomaan seoksia. Mikä kaasari sulla on, ilmeisesti HS4 jos kone on alkuperäinen ja säilynyt alkuperäisenä ? Neulan tunnus pitäis kanssa tarkistaa niin olis joku lähtökohta. Se selviää kun irrottaa neulan männästä ja tsekkaa tunnukset, HS4 kaasarissa se on 3-kirjaiminen tyyppiä Axx. Tunnuksen perusteella löytyy sitten mitat jotka kertoo neulan profiilista.
korkee22 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2015 Tai sitten tuo kone on vaan niin väljä:-)Historiasta kun eio ole mitään tietoa..
korkee22 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2015 Ei sattus Oulun seudulla löytymään ketään,kuka sais sytkän kohdilleen?
korkee22 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2015 Nyt se melkein jaksaa ottaa täydet kierrokset,mutta vaikuttaa kyllä että saa liikaa bensaa. Lieskat tulee putkesta ja tulpat mustuu..Tuossa HS4 ei taida olla muuta keino säätää seosta kun neulalla ja sillä alaruuvilla,missä omu on.Sen olen vääntänytkin jo kokonaan kiinni..
korkee22 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2015 Vielä jos sais jonkinlaiset ohjeet sytkälampun käyttöön minissä.Tuossahan ei pysty sitä merkintää kattoon kun siitä kytkimen päällä olevasta luukusta?Mitenkähän onnistuu?TAitaa peiliun kanssa mennä vähän hankalaksi..
korkee22 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2015 sääädetty lampulla ohjearvoihin 3 ennakkoon,pauke vaan jatkuu.taitaa joutua kannen vielä avaamaan.jos siellä joku venttiili pas...na
korkee22 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2015 Mittasin puristuspaineet..Tasaiset oli 11,5 .Onkohan liian matalat?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään