-tipi- Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2015 Tarve olisi museoprojektissa alkuperäisille osille: Ilman levikkeitä sopivat 10" erikoisvanteet. Tarjoa! Lemppari olisi <5" Cosmic, mutta kaikki huomioidaan, myös peltiset. 10" talvirenkaat voisin myös ottaa talteen, että voisi silloin tällöin kauniina pakkaspäivänä käydä ajamassa öljyt lämpimiksi. Tarve ohi: Kojelaudan pahvit tai sapluunat niiden leikkaamiseksi. Löytyivät osien joukosta Punainen mattosarja tilattu Pölykapselit. tilattu Maskin viiksen päät kiinnikkeineen. tilattu Ratti töötinnappeineen. ostettu '67 mittari tuli Portugalista. Yhteydet YV:llä tai O5O 375 O855 / tipi[a]dwl.fi
-tipi- Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2015 Tarpeita ja himoja päivitetty.
Purtsi Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2015 Millaiset nuo koristekehät on mitä etsit? Mulla olisi tuollaiset kuvanmukaiset jääneet yli.
Turbo 69 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2015 Terve, minulta löytyis ehjä -66:n ratti töötin nappeineen. -tipi- 1
Mini1380 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2015 Mulla ois tuollaiset uudet koristekehät ja Dunlop D1 Formula vanteita 5kpl. -tipi- 1
Stefa Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2015 Mulla on yksi '62 mk1 menossa mahdollisesti osiksi ja siihen taitaa olla irrallinenkin mittaristokin. Onko sulla kuvaa millainen pitäisi olla?
koirankoppi Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2015 62:sen mittari ei ole samanlainen, jos on alkuperäinen. 62:ssa on harmaa pohjainen mittari ja 65 eteenpäin musta.
Stefa Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2015 Myös '69 mk2 1000cc mittaristoja pitäis pari olla, se lienee sitten sama?
-tipi- Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2015 Asiaa paremmin tuntevien mukaan nyt on paikallaan Mk2 mittari, jossa molemmat kilometrit ja mailit.
-tipi- Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2015 Mittari vielä kipeimmin hakusessa.
Kirurgi Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2015 Moi, mulla on jouten mittari, joka oli '66 850:ssä. Oisko tää oikeenlainen? Muuta rojua on kanssa jos joku tarvii, täytyy laittaa ilmotus. Etukumimatot esim. vois sopia sulle, kuva ohessa. Kuskin valitettavasti huonompi.
autotohtori Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2015 Millaiset nuo koristekehät on mitä etsit? Mulla olisi tuollaiset kuvanmukaiset jääneet yli. paljonkos noista kehistä pyydät onko lommoiset?
Purtsi Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2015 Ei ole klommoja, yhdessä on naarmu joka tuli säilytyksessä. Ei nuo ole olleet mulla käytössä sen enempää kuin, että otin tuosta kuvan kun mallailin sitä paikoilleen. Voin ottaa siitä kuvan viikonloppuna jos kiinnostaa. 40e/tarjous olisi pyynti.
autotohtori Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2015 Ei ole klommoja, yhdessä on naarmu joka tuli säilytyksessä. Ei nuo ole olleet mulla käytössä sen enempää kuin, että otin tuosta kuvan kun mallailin sitä paikoilleen. Voin ottaa siitä kuvan viikonloppuna jos kiinnostaa. 40e/tarjous olisi pyynti. Hulluhan sitä on jos ei puolta tarjoa olisko 20 euroa hyvä. laita kuva numeroon 040 5832256 niin ollaan yhteydessä.
-tipi- Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2015 Minun etunihan se tietysti on että ilmoitusta uppaillaan jatkuvasti, mutta ei liene muiden ilmoittajien etu. Kahdenkeskiset kaupat voisi ehkä käydä yksityisviesteinkin. Eikö?
Purtsi Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2015 Joo, hoidamme tuon tämän jälkeen privasti. Kiitos ja anteeksi :)
simonits Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2015 montako valotäplää ja minkävärisii on 67 minin alkuperäisessä mittarissa,noissa näyttää olevan n.3-5 valotäplää ja kaikki on mk1 mittareita,paljonko noista tänäpäivänä maksetaan joten kannattako lähteä kaivamaan esiin
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään