imperial Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2015 Kyllä tuo oikea kuppilaatta varmaan löytyy. Paljon niitä on mennyt kuitenkin vanhan suodattimen mukana roskiin. Laatalla on taipumus tarttua tiukasti kiinni suodattimeen. Tapahtui niin usein monelle ministille kultaisella kuuskytluvulla kun vaihtoi itse öljyt ja filtterin tai antoi homman essolla tehtäväksi. Ja konevauriohan siitä oli seurauksena hyvinkin nopeasti. Ja virheen toistuessa toisen kerran ja taas vielä kerran motti ihan varmasti oli sökö. Minkä tahansa muunkin osan poisjättäminen purkin sisältä on melkein yhtä haitallista. Kuppilaatan alla oleva kumitiiviste on myös tärkeä. Itse asiassa jousta vasten pitää olla suora prikka ja sen lisäksi kumitiiviste. Tuossa sparesin kuvassa jostain syystä suora prikka puuttuu. Hieman harhaanjohtava kuva. Äkkiseltään katsottuna vain joku prikka..
-tipi- Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2015 Mikä ne koneet oikein rikkoi? Itsellä on pitkä kokemus Kuplan koneista, ja niissähän ei ole kuin öljypohjassa harva sihti, joka suurinpiirtein sokeripalan kokoiset epäpuhtaudet pitää poissa öljypumpulta, ja niillä koneilla ajettiin kuulemma aukasematta toistasataatuhatta jo viiskytluvulla? No okei, moisesta suorituksesta sai kyllä mitalin ja kellon.
tailke Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2015 Kuplan koneessa ei kierrä vaihdelaatikon metallijätökset!! Mini1380 1
koirankoppi Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2015 Onkohan sinne sinun moottoriisi kukaan oikeastaan kurkistanut ollenkaan. Tai sitten on ollut kyllä uskomattoman taitamaton sählääjä. Ei kukaan asioista ymmärtävä avaa auton moottoria pesemättä sitä ja ettei vaihda öljynsuodatinta.
minorv8 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2015 Olen minäkin sen aikoinaan pari kertaa joutunut hakemaan vanhasta suodattimesta :-) Olen sittemmin suosinut uudempaa suodatinversiota omissa koneissani.
-tipi- Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2015 Tästä lähtee konehuoneen siistimisprojekti. Eli "voimalinja" ylös, ulos ja entisöintiin.
-tipi- Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2015 No eipä se loppupeleissä iso homma ollu, ihan yksinään sain nostettua, kaverin moottorinosturilla. On vaan aika menny tässä kuussa pääosin urheiluhommissa
koirankoppi Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2015 Siinähän sitä on askarreltavaa. Saat konehuoneen ja kelkankin maalattua hyvin, jos kerran uusit johtosarjankin.
-tipi- Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2015 Vanteet käytin puhalluksessa ja jauhemaalauksessa.
faake Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2015 Vanteistahan tuli vallan komeat, niinku uudet olis tehtaalta lähetetty!
Turbo 69 Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2015 Tarkistitko vanteitten suoruuden,ettei tule yllätystä tasapainotuksessa.Miulla oli yhessä vanteessa n.sentin pystyheitto.
-tipi- Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2015 Kyl mie niitä vasaroin ennen maalausta ^-^
-tipi- Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2016 Tämäkin edistyy pikkuhiljaa, 6kk oli kyllä telakalla.
-tipi- Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2016 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2016 Konehuonekin sai kesälomalla koriin mätchäävän värityksen. Birchbay garage 1
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään