Jump to content

Minin imusarjat

Recommended Posts

Kirjoitettu

Jääny talliin pyörimään 2 kpl lyhyitä minin imusarjoja tupla SU-kaasareille. Erilliset , ei yhdysputkea. Aika pienellä kurkulla, oisko 1,25 " ?

post-4001-0-10657900-1425410371_thumb.jpg. Hinta 60 E /pari. + lähetyskulut.Ei tinkavaraa ! Imarit Oulussa.  vast TXT : 040 2165409 / Kari

post-4001-0-17204800-1425454899_thumb.jpg

Kirjoitettu

En mä tiä parhaasta mut on yksi vanha valmistaja.
Voisin tarjota noista jotain mutten uskalla ku ei oo tinkivaraa.....

Kirjoitettu

Joo, on nämä varmaan ne Speedwellit. Lisäsin kuvan. Oon aina ollu sitä mieltä että jos oikeesti tarvii jonkun namipalan, kuten nyt esim Speedwellin imusarjat niin täytyy olla valmis

niistä jotain myös maksamaan. Mikään ei niin vihlo kuin tyhjänpäiväinen tinkaaminen... >:D

Kirjoitettu

On nuo Speedwellin muutossarjasta jota ainakin Motoral myi 60/70 luvulla.  Muistaakseni sarjassa oli toinen peilikuva (?)  HS2-kaasari ja välivivusto (jonkinlainen) ja lyhyet kiiltävät imutorvet. Ei siis suodattimia lainkaan. Vanha valurautapakosarja vaan palasiksi ja menoksi. Säätäminen vaan ei onnistunut helposti. Kunnollisen, oikean tupla HS2 kaasariparin kanssa toimii kyllä.

Mulle on kans tuollaiset valuosat jäänyt jonnekin jemmaan. Välissä ollutta kumista tasausputkea ei ole.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...