Minimii Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2015 Jääny talliin pyörimään 2 kpl lyhyitä minin imusarjoja tupla SU-kaasareille. Erilliset , ei yhdysputkea. Aika pienellä kurkulla, oisko 1,25 " ? . Hinta 60 E /pari. + lähetyskulut.Ei tinkavaraa ! Imarit Oulussa. vast TXT : 040 2165409 / Kari
Mini1380 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2015 Näyttäis Speedwellin imusarjalta tai ainakin hyvin vastaavan näköiset.
Minimii Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2015 Näyttäis Speedwellin imusarjalta. Ööö, onks se sit niinku paras.... ::)
Mini1380 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2015 En mä tiä parhaasta mut on yksi vanha valmistaja.Voisin tarjota noista jotain mutten uskalla ku ei oo tinkivaraa.....
Minimii Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2015 Joo, on nämä varmaan ne Speedwellit. Lisäsin kuvan. Oon aina ollu sitä mieltä että jos oikeesti tarvii jonkun namipalan, kuten nyt esim Speedwellin imusarjat niin täytyy olla valmis niistä jotain myös maksamaan. Mikään ei niin vihlo kuin tyhjänpäiväinen tinkaaminen... >:D
inno75 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2015 Mulla oli tollaset, niihin kuuluu vielä yks kaasari, toinen oli auton oma kaasari. Täten saatiin "kätevästi" tupla SU:t .
imperial Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2015 On nuo Speedwellin muutossarjasta jota ainakin Motoral myi 60/70 luvulla. Muistaakseni sarjassa oli toinen peilikuva (?) HS2-kaasari ja välivivusto (jonkinlainen) ja lyhyet kiiltävät imutorvet. Ei siis suodattimia lainkaan. Vanha valurautapakosarja vaan palasiksi ja menoksi. Säätäminen vaan ei onnistunut helposti. Kunnollisen, oikean tupla HS2 kaasariparin kanssa toimii kyllä. Mulle on kans tuollaiset valuosat jäänyt jonnekin jemmaan. Välissä ollutta kumista tasausputkea ei ole.
Minimii Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2015 ---------- MYYTY---------
cooper998 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2015 -------OSTETTU-------
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään