Sjannis Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2015 Onkohan tuollaisesta virityskeinuvivustosta hyötyä tehollisesti Spi moottorissa, vai sotkeeko koko käynnin kun on tuo ECU...? Vain K&N ilmanputsari on tällä hetkellä, muuten vakio, ja LCB pakosarjan ajattelin laittaa jossain vaiheessa. http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=34870
MikaJ Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2015 Vakio ECU ei pysty huomioimaan oikeen mitään muutoksia, päivastoin menee sekaisin muutoksista. Tämä johtuu siitä että se pääasiallinen täytöksen määritys menee imusarjan paineen mukaan, eikä todellisen ilmamäärän/massan mukaan. Britit väittää että LCB+1,5vivut toimii vielä hyvin, mutta ne puhuu siellä saarella niin höpöjä aina näistä asioista että en hirveästi luottaisi. Laittaa palikat paikalleen ja samalla laajakaistalambdan, niin voi todeta miten se toimii sitten käytännössä. Jätä vakio lambda ECU:lle, ei hajuakaan miten hyvin MEMS tottelee simuloitua kapeakaistalambdasignaalia. Periaatteessa itse voisin joskus tehdä esimerkin miten käy rankemmin muokatun moottorin kanssa jos joskus menen dynolle oman SPi:n kanssa, koska mulla on vielä vakio johtosarja johon saa suoraan vakio ECU:n kiinni. Uudessa säädettävässä ECU:ssa oli sisällä vakio SPi:hin sopivat kartat, ja niitä on joutunut joka puolelta rankasti säätelemään. Toki mulla on muuttunut vähän enemmän: +20ylikoko, puristuksia lisää, kansityöt, LCB, nokka, 1,5vivut sekä imusarja. Putsari+kotelo on vakio kun ei se ahdista, turha sitä vaihtaa mihinkään huonompaan.
FD100L Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2015 Onkohan tuollaisesta virityskeinuvivustosta hyötyä tehollisesti Spi moottorissa, vai sotkeeko koko käynnin kun on tuo ECU...? Vain K&N ilmanputsari on tällä hetkellä, muuten vakio, ja LCB pakosarjan ajattelin laittaa jossain vaiheessa. http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=34870 Omana mielipiteenä, jos normi liikenteessä.. eikös tuollainen Rover Mini 1275 liikahda ihan kivasti muutenkin, ei jää liikenteessä muiden jalkoihin. Vähän sporttisempi LCB kyllä! :)
MikaJ Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2015 No se aina riippuu mihin on tottunut, jos on tottunut vakio Fiat 500:lla ajamaan niin onhan se sitten raketti. Harvat välitykset ja vähän tehoa, ääripäässä MPi mallit missä on aavikkovälitys ja eniten painoa ja ei kulje yhtään mihinkään. En tiedä mitä omaani tehoja tuli viritysten jälkeen, eikä se suuremmin kiinnosta kun niitä ei yhtään lisää tule vaikka sen dynottaisi. Mitä persdyno ja testisuora sanoo niin reilusti tuli lisää, ja nyt on kiva peli ajaa vaikka mopo se vieläkin on. Perävälityskin on harvahko 3,1.
FD100L Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2015 Vaihtaa niitä välityksiä sitten mieluumin. Virityksissä alkaisin eri jutuista kun pelkästä venttiilinnostosta, mutta mieluumin kisahommissa ja wanhemman Minin kanssa.
JyrkiLaukaa Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2015 Raportoi Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2015 Kannattaa sitten varoa noita halpoja 1.5 välityksen vivustoja. Omastani kuluivat vipujen laakerit väljiksi muutamassa vuodessa. Mulla taisi olla Minisportin myymä versio, jonka olen nyt päivittämässä kestävämpään MED Engineeringin versioon.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään